Kvalm?

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
Er 3+4, og ble brått kvalm i dag. Er ikke dette tidlig? Kanskje det er noe annet? :shifty: var ikke veldig plaget av det da jeg var gravid med de to første

Er 3+4, og ble brått kvalm i dag. Er ikke dette tidlig? Kanskje det er noe annet? :shifty: var ikke veldig plaget av det da jeg var gravid med de to første
Jeg er 4+2. Har ikke vært kvalm enda, regner med det kommer fra uke 5/6. Ga det seg? Er du svimmel også?

Jeg er 4+2. Har ikke vært kvalm enda, regner med det kommer fra uke 5/6. Ga det seg? Er du svimmel også?
Varte bare noen timer, håper ikke det kommer tilbake. Ikke svimmel eller noe annet :joyful:

Bare så du vet, når du trykker tommel ned (liker ikke) så gir det mottaker dårlig rating :rolleyes: selv om jeg absolutt skjønner hva du mener med den:p:p

Japp. 3+4 og har slitt med hyperemesis alle gangene. Såner litt kvalm av og på. Håper bare det ikke blir verre, det hadde vært helt fantastisk:rolleyes: men, skal bestille legetime til uka å få tak i Zofran. (Sterkeste kvalmestillende middelet som er å få tak i)

Japp. 3+4 og har slitt med hyperemesis alle gangene. Såner litt kvalm av og på. Håper bare det ikke blir verre, det hadde vært helt fantastisk:rolleyes: men, skal bestille legetime til uka å få tak i Zofran. (Sterkeste kvalmestillende middelet som er å få tak i)
Samme som jeg har brukt,pluss Gud vet hvor mange innleggelser på sykehus med intravenøst væSke behandling!

Samme som jeg har brukt,pluss Gud vet hvor mange innleggelser på sykehus med intravenøst væSke behandling!

Håper virkelig dere slipper å bli så dårlig denne gangen :smiley-angelic001

4+3 og er ikke direkte kvalm men rimelig uggen på tom mage :hungover: Noen ganger, igår morres trodde jeg jeg kom til å kaste opp når jeg sto opp men idag ganske bra:(

Ånei, ikke du også:( Er så dritt, så unner ikke min verste fiende det engang:puke

Ånei, ikke du også:( Er så dritt, så unner ikke min verste fiende det engang:puke
Nei var rimelig kjørt i april da jeg var gravid,kvalmen kom ikke før uke 6 å da var den så ekstrem at jeg tisset ikke engang på det verste! Rett inn for væske

Nei var rimelig kjørt i april da jeg var gravid,kvalmen kom ikke før uke 6 å da var den så ekstrem at jeg tisset ikke engang på det verste! Rett inn for væske

Håper du slipper unna denne gang:smiley-angelic001 Jeg skal iallefall sikre meg å dra til fastlegen å få tak i medisin denne uka, så jeg har liggende. I tilfelle(høyst sannsynlig) kvalmen og oppkast kommer å tar meg:puke

Med første svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt, men mistet i uke 10 så fikk aldri vite om det ville komme.

med guttungen ble jeg kvalm bare noen dager etter egget festet seg og var kvalm hele vrien til etter fødselen, kastet opp 8-9 ganger daglig og mye brekninger hele tiden.

Denne gangen er jeg ikke kvalm, men har litt brekninger, så det kommer sikkert litt kvalme senere..

Ikke kvalm enda, heldigvis. Var kvalm hele veien sist og sykemeldt. Utrulig slitsomt, håper det holder seg unna denne gangen :angelic:

Med første svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt, men mistet i uke 10 så fikk aldri vite om det ville komme.

med guttungen ble jeg kvalm bare noen dager etter egget festet seg og var kvalm hele vrien til etter fødselen, kastet opp 8-9 ganger daglig og mye brekninger hele tiden.

Denne gangen er jeg ikke kvalm, men har litt brekninger, så det kommer sikkert litt kvalme senere..
kjære vene! håper virkelig du slipper dette en gang til!

Ja, det er deilig å slippe kvalmen, og håper virkelig jeg ikke er dårlig like lenge om jeg blir dårlig. Men så er det heldig vis bare midlertidig da ☺️
heldigvis bare midlertidlig, men jammen meg hart mens det står på, da virker det jo som en evighet :P

heldigvis bare midlertidlig, men jammen meg hart mens det står på, da virker det jo som en evighet :p
Ja, absolutt. Er virkelig et symptom en klarer seg fint uten ☺️ Sist ble jeg sykemeldt i uke 7-9 fordi jeg kastet opp Helge tiden og klarte ikke spise mat. Førte til at jeg ikke kom meg opp av sengen til slutt.. nå er jeg bare 4+4 så mye kan skje enda, men krysser fingrene

Back
Topp