Kvalm?

klatremusa

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Junibarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
De to siste svangerskapene var jeg veldig kvalm og dårlig.
Denne gangen kjenner jeg ingenting enda.

Når kom kvalmen hos deg?
Eller er du kanskje ikke kvalm (enda)?:)

Jeg var småuggen hvis jeg kjente veldig godt etter fra rundt uke 5+0, men vil definere det som kvalm når jeg var 6+4. Jeg er ikke så kvalm at jeg ikke får til å gjøre noe, jeg kan for eksempel ta inn og ut av oppvaskmaskinen uten problem, men det er ikke behagelig :p Uggenheten/kvalmen kommer og går i bølger hos meg. I går var det ganske ille hele dagen, men i dag har jeg bare kjent noen små bølger :happy:

Jeg har kun vært uggen, typ "fyllesyk".. Synes det blir verst utover dagen, men det har heldigvis roet seg de siste dagene!

Jeg er kvalm nesten dagen lang, men det er ikke så intenst enda. Når jeg er på jobb kjennes det ut som at jeg er skikkelig dårlig i magen å at det hadde vært bedre å kaste opp, men jeg kommer liksom aldri dit at jeg må spy. Prøver å ikke tenke så mye på det. Jeg synes det hjelper å spise og drikke jevnt

Signerer "Sooool" over her, og vil tilføye at spisingen tar jo dessverre helt av! Jeg må spise 1 - 2 ganger i timen for å holde kvalmen i sjakk.. Drittlei frukt og yoghurt allerede :meh::confused013

Jeg er 6+4 ikkje kvalm i det hele tatt, var ikke det med første heller, men med andre var jeg veldig kvalm. Spent på om jeg er så heldig å slipper unna med den tredje :smiley-angelic001

Jeg er 6+3 i dag og har ingen antydning til kvalme enda. Er bare ekstremt sulten HELE tiden og blir uvel/uggen/knip/sug i magen (ikke kvalm) når jeg er sulten. Har egentlig hatt det sånn siden rett før 5+0 :happy:

Kvalmen kom på dagen 6+0 forrige svangerskap og dette. Er mere intenst denne gangen.
Jeg får ikke gjort noe i løpet av dagen.
Brekker meg hele tiden og å få spist er en skikkelig utfordring:hungover:.
Forrige gang var det over like fort som det kom 10+0 så håper det forsvinner igjen like fort denne gangen.

Med de 2 eldste var jeg kvalm fra uke 6-7, mens med lillebror var jeg ikke kvalm i det hele tatt.
Nå er jeg 7+0 og kvalmen kommer i bølger, men ikke så intenst :)

Her ble jeg kvalm på dagen ved 6+0, og er fortsatt store deler av dagen nå ved 8+2... Ikke serlig fornøyd :facepalm: Men, håper det gir seg snart! Har ikke vært slik (hele
dagene) med de to første... Vanskelig å få inn både vått og tørt, og det gjør det nok ikke bedre  gleder meg til matlysten tar seg opp :happy:

Her er jeg heldigvis bare litt uggen nå og da. Det kommer hvis jeg spiser lite eller har spist et stort måltid. :wacky:

Ikke kvalm enda, 5+0. Men har noen få snev av "uggenhet" en sjelden gang her og der. Håper alt står bra til og at det bare er tidlig!:)

Jeg gråter og gråter, gråter som om jeg skulle hatt kjærlighetssorg...blir helt utslitt av dette, noen andre som gråter mye? :(

Glem det jeg skrev tidligere idag! Her kom kvalmen som et uvær som ikke vil slippe taket, helt plutselig! Føler for å spy hele tiden.

Kan kjenne meg litt små uggen til tider. Ikke direkte kvalm. Luktesansen derimot. Den er på topp nu. Så er glad jeg ikke er plaget med kvalme og oppkast:wacky:

Her kom kvalmen ved 6+4. (Er nå 7+0). Har ikke kastet opp, bare kvalm. Likt hele døgnet. Værst når jeg er sulten, men føler meg også nå plutselig sulten hele tiden, selv om det er lite mat som egentlig frister. Føler meg ganske fyllesyk.

Kvalmen kommer med en gang jeg står opp, og ligger å ulmer godt gjennom hele dagen. Blir litt bedre en liten stund når jeg spiser. I dag kom første brekningen, jeg heiv i meg et polarbrød for å prøve å dempe kvalmen. Så tok jeg siste bit i munnen og gikk mot doen, men tanke av å ta på doen mens jeg spiste var nok til å brekke meg. Selv om jeg ikke hadde noe mat igjen i hendene :hilarious:

Uggen fra uke 5, skikkelig kvalme kom vel fra 5+5 - 5+6.. 8+3 nå og fortsatt veldig kvalm :meh:

Vært uggen siden uke 5, sluttet litt i uke 6 og nå tar det seg opp igjen. Er 7+4 i dag. Blir kvalm av å drikke brus, så bare vann som hjelper. Må også spise hele tiden da jeg er så sulten og craver alt som er salt :wacky:

Back
Topp