Kvalm..

Trulte_86

Flørter med forumet
Endelig uke 37, over prematurgrensa! Men fysjameg så kvalm jeg er for tida. Middag har jeg slutta å spise for det får jeg rett og slett ikke til. Hadde hyperemesis de første 5 mnd, og det er heldigvis ikke så ille nå, men syns jeg har fortjent å slippe mer kvalme :banghead: håper det er tegn på at fødsel nærmer seg (storebror kom i uke 36) :angelic::angelic: flere som har det slik?
 
Jeg har fått morgenkvalmen tilbake. Og blir kvalm når jeg er sliten. Men er ikke så plaget som deg, går over fort her når jeg får i meg mat.
Får håpe det betyr fødsel nærmer seg
 
Jeg er også kvalm nå på slutten... :confused:
 
Jeg var kvalm 2 dager før termin,kastet opp natt før termin,ringte føden fordi jeg følte syk i tillegg og de sa at mest sannsynlig fødsel vil stare snart men det gjorde det ikke :)
 
Jeg tror ikke det er så uvanlig helt på slutten. Det er veldig trangt i magen og organene ligger nærmest i klem. Jeg var ikke kvalm, men veldig rar i magen dagene før lille kom.
 
Jeg har fått morgenkvalmen tilbake. Og blir kvalm når jeg er sliten. Men er ikke så plaget som deg, går over fort her når jeg får i meg mat.
Får håpe det betyr fødsel nærmer seg
Åh, hos meg blir det verre når jeg spiser, men er også konstant sulten så er valgets kval her om dagen :hilarious: krysser fingre og tær for at det er fødselen som nærmer seg!
 
Jeg var kvalm 2 dager før termin,kastet opp natt før termin,ringte føden fordi jeg følte syk i tillegg og de sa at mest sannsynlig fødsel vil stare snart men det gjorde det ikke :)
Går enda og venter på fødsel du da? Masse lykke til når den starter :happy:
 
Jeg tror ikke det er så uvanlig helt på slutten. Det er veldig trangt i magen og organene ligger nærmest i klem. Jeg var ikke kvalm, men veldig rar i magen dagene før lille kom.
Ja er jo det, merker at ribbeina får kjørt seg en del og så er vel ikke utenkelig at magesekken også får kjørt seg :meh:
 
Går enda og venter på fødsel du da? Masse lykke til når den starter :happy:
He,he,nei. Ble satt i gang på termin,etter 36timer endte det i KS. Sitter her med 8 dager gammel gutt :)
 
Last edited:
Jeg er kvalm hver kveld når jeg skal legge meg jeg. Da kjenner jeg at jeg må konsentrere meg for å ikke kaste opp. Håper det snart er fødsel på gang! :)
 
Back
Topp