Kvalm?

Ok, så bra du kan ha en slik løsning på det. Jeg er verst tidlig morgen og på ettermiddag/kveld. Men strever egentlig når som helst på dagen. Jobber turnus, så litt vanskelig det der. Jobber til 22 og skal møte på jobb kl.7 morgenen etter. Må nok sykmelde meg snart, men har ikke lyst til at alle skal vite at jeg er gravid når jeg kun er i uke 7.

Ingen som har krav på å vite at du er sykemeldt da :) jeg skal ut med svangerskapspenger fra uke 12, da kommer jeg til sammen med leder, og si at det er pga vond rygg.... de skal bare få lov til å tro at jeg er sykmeldt [emoji23]

Ok, så bra du kan ha en slik løsning på det. Jeg er verst tidlig morgen og på ettermiddag/kveld. Men strever egentlig når som helst på dagen. Jobber turnus, så litt vanskelig det der. Jobber til 22 og skal møte på jobb kl.7 morgenen etter. Må nok sykmelde meg snart, men har ikke lyst til at alle skal vite at jeg er gravid når jeg kun er i uke 7.
Ahh! Jeg har kontorjobb og ingen som må steppe inn for meg når jeg er vekke. Så er litt lettere sånn sett!

5+3 og i dag kom kvalmen. Har vært av og på hele dagen. Til nå var jeg bare litt uggen av og til

Nå har kvalmen meldt seg her også! Kom snikende på fredag (5+3), og bare blitt værre for hver dag. Stekt kjøtt er værst, holder på å kaste opp bare jeg skriver det nå!

Jobber på en café, og måtte reise hjem idag. ALT har jo en lukt, tilogmed kaffe som ellers lukter himmelsk..

Men ja, nå har vi mast lenge om disse symptomene :p

Du kan jo late som om det er noe annet? Alle har jo forståelse for sånt i ettertid når det kommer frem at det var en hvit løgn. Mange sliter med mystiske sykdommer og f.eks. mageplager.

Ingen som har krav på å vite at du er sykemeldt da :) jeg skal ut med svangerskapspenger fra uke 12, da kommer jeg til sammen med leder, og si at det er pga vond rygg.... de skal bare få lov til å tro at jeg er sykmeldt [emoji23]

De vil jo se at jeg er sykmeldt da. Og alle kommer til å skjønne hvorfor.. :p Noen av de nærmeste på jobb vet det, og det er jeg glad for ettersom at de tar hensyn slik at hverdagen blir lettere [emoji173]️

Nå har kvalmen meldt seg her også! Kom snikende på fredag (5+3), og bare blitt værre for hver dag. Stekt kjøtt er værst, holder på å kaste opp bare jeg skriver det nå!

Jobber på en café, og måtte reise hjem idag. ALT har jo en lukt, tilogmed kaffe som ellers lukter himmelsk..

Men ja, nå har vi mast lenge om disse symptomene :p

Det høres forferdelig ut å jobbe på café med den luktesansen! [emoji58]

Her kom "fyllesjuka" som kastet på meg i går :( Gått og vært kvalm i perioder, siden 5+4, men nå er den der konstant. Kjennes virkelig ut som jeg er kjempe fyllesjuk, men uten oppkasten. Slik hadde jeg det i forrige svangerskap også, frem til uke 17. Håper virkelig jeg slipper å gå sånn så lenge denne gangen!

Er kvalm å uggen nesten hele tiden, så er slitsomt til tider men prøver å se det som et positivt tegn

Back
Topp