Kvalm?

Er 5+3 idag [emoji5] har vært kvalm i ca 1,5 uke, MEN idag kom det som et brak! Har spydd og føkt meg kvalm hele ettermiddagen, [emoji54] Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde det hemmelig på jobb, hvis det skal forrsette sånn [emoji23][emoji21]

Kvalmen kom for fullt ca. 4+4, er 5+6 nå og vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg er kvalm når jeg er sulten, kvalm når jeg spiser og spyr når jeg har spist. Begynte rundt uke 6 med førstemann mener jeg å huske.

5+3 idag, og vært en del kvalm i bølger... går fort over, men føler eg nærmer meg en flodbølge[emoji85]

Off kvalmen kom for fult natt til torsdag når jeg var på jobb. Har liten matlyst så det hjelper ikke akkurat, det blir lange dager på sofaen med en 2 åring som vil leke. Var lenge kvalm med nr1 men tror jeg har kastet opp mer denne gangen en sist og er kun i uke 5+4 :( har noen tips på hva som kan hjelpe mot kvalmen?

Det beste mot kvalmen er å kaste opp, neida, joda... kald frisk luft, å være avslappet og sove nok er mine beste tips.

Kvalmen kom for fullt ca. 4+4, er 5+6 nå og vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg er kvalm når jeg er sulten, kvalm når jeg spiser og spyr når jeg har spist. Begynte rundt uke 6 med førstemann mener jeg å huske.

Min kvalme begynte også tidligere nå enn sist, tenker innimellom at det kanskje er to, men er kanskje bare at vi er mer slitne i utgangspunktet med barn fra før å ta oss av.

Var ikke kvalm i det hele tatt med førstemann, litt uggen under graviditeten som endte i ma i høst, og nå er jeg enda mer uggen. Men heldigvis ikke så ille at jeg må kaste opp.

Jeg er sånn ettermiddagsuggen, men foreløpig så jeg takler det greit.

Er ikke direkte kvalm, men kjennes ut som jeg har vært på ei skikkelig fyllekule [emoji85]

Jeg føler meg litt sånn konstant hangover [emoji23] ikke direkte dårlig og ikke direkte bra, men sånn midt i mellom [emoji85][emoji28][emoji23]

Jeg er bare 3+3 og har allerede vært bilsyk kvalm i en uke tid. Ikke like ille som forige gang. Da kastet jeg opp i 5-6 mnd. Håper jeg slipper billigere unna nå ❤️

Last edited:
Back
Topp