Kvalm?

Plomme

Forumet er livet
Himmelbarn
Oktoberskattene 2015
4+1 og er en slitsom morgen, søren heller, kvalmen starta ikke så tidlig sist gang. Flere som sliter med å jobbe pga kvalme så tidlig?

4+1 og er en slitsom morgen, søren heller, kvalmen starta ikke så tidlig sist gang. Flere som sliter med å jobbe pga kvalme så tidlig?

Hatt det helt forferdelig i natt å på morningen idag. Våkna å bare begynte å gråte. Så kvalm, svimmel å sliten :(
Fikk time til legen. Og beskjed om å dra hjem å sove å spise. Klarer jo nesten ikke få i meg mat, så det tærer mye på kroppen nå. Men er heldigvis helg nå, så da får jeg bare nyte å slappe av :)

Hatt det helt forferdelig i natt å på morningen idag. Våkna å bare begynte å gråte. Så kvalm, svimmel å sliten :(
Fikk time til legen. Og beskjed om å dra hjem å sove å spise. Klarer jo nesten ikke få i meg mat, så det tærer mye på kroppen nå. Men er heldigvis helg nå, så da får jeg bare nyte å slappe av :)

Hvor langt er du?

Herregud hadde vært deilig å få en sånn beskjed av legen! Jeg merker jeg blir mindre kvalm av frisk luft heldigvis, men det er ikek så mye frisk luft inne på jobb.

Er vel 4+4 i dag. Kjenner meg litt "rar" i magen, og blir svimmel om jeg reiser meg for kjapt, men ellers i fin form foreløpig. Har akkurat hatt 2 dager fri før jobbhelg og nå skal jeg jobbe 6 dager i strekk til fri neste helg, så håper at formen holder seg like bra!

God bedring til dere som er dårlige! :)

Jeg er 4+4, og har tendenser til å bli småkvalm om jeg ikke spiser ofte nok [emoji28] men jeg vet ikke om det er fordi jeg er gravid, eller fordi jeg vet at jeg er gravid og dermed skaper meg selv småkvalme [emoji23]

Støtt sulten, og kvalm hvis jeg ikke spiser.
Og vet at det kommer til å bli værre, for kvalmen har ikke kicket inn for fullt enda. Gruer meg:bag:

Og vet at det kommer til å bli værre, for kvalmen har ikke kicket inn for fullt enda. Gruer meg:bag:

Jeg må også spise konstant for å ikke blir kvalm [emoji23] aldri vært så sulten før [emoji28]

5 + 1, men bare litt småkvalm og svimmel innimellom. LITT kvalm om morgenen, men innen problem. Gleder meg og håper nesten at eg blir skikkelig kvalm(en dag og to[emoji87])men eg vet at eg helt sikkert kommer til å angre om eg blir det[emoji28] Har en følelse av at den opplevelsen vil gjøre at eg føler meg mer gravid[emoji85][emoji87]

Hvor langt er du?

Herregud hadde vært deilig å få en sånn beskjed av legen! Jeg merker jeg blir mindre kvalm av frisk luft heldigvis, men det er ikek så mye frisk luft inne på jobb.

Er 4+6. Det bare toppa seg uten ei natt med søvn. Helt utslitt. Så nå har jeg sovet mye på sofaen å kjenner formen sakte men sikkert blir bedre :)

5 + 1, men bare litt småkvalm og svimmel innimellom. LITT kvalm om morgenen, men innen problem. Gleder meg og håper nesten at eg blir skikkelig kvalm(en dag og to[emoji87])men eg vet at eg helt sikkert kommer til å angre om eg blir det[emoji28] Har en følelse av at den opplevelsen vil gjøre at eg føler meg mer gravid[emoji85][emoji87]
Skjønner hva du mener, men når det virkelig kicker inn, fy fader det er helt grusomt:depressed:
Konstant kvalme som aldri ser ut til å gi seg :hungover:

Jeg har hatt den første skikkelige morgenkvalmen idag, og det kommer på igjen når jeg blir sliten utover dagen:yuck:
Er 5+6 idag.

Samme her, gruver til uke 6 for det var da den slo inn med de to eldste og ser på uke for uke at det er da den slår inn:sour:

5 uker. Har de 4 siste dagene hatt noen syke kvalme bølger, men de går over [emoji4]

Er 4+6. Det bare toppa seg uten ei natt med søvn. Helt utslitt. Så nå har jeg sovet mye på sofaen å kjenner formen sakte men sikkert blir bedre :)

Det kjenner jeg igjen, det kommer her også når jeg er sliten, trøtt eller sulten. Merker du om frisk luft hjelper?

Samme her, gruver til uke 6 for det var da den slo inn med de to eldste og ser på uke for uke at det er da den slår inn:sour:

Åh, varte det lenge da? Jeg hører flere som sier den gir seg før uke 8, og det høres logisk ut mtp at det er da mengden hcg skal gå ned.

Åh, varte det lenge da? Jeg hører flere som sier den gir seg før uke 8, og det høres logisk ut mtp at det er da mengden hcg skal gå ned.
Med eldste varte den til uke 8, men da hjalp det med saltkjeks på nattbordet. Med yngste varte den til uke 10 og var så intens at jeg var borte fra jobb de ukene:sour:

Det kjenner jeg igjen, det kommer her også når jeg er sliten, trøtt eller sulten. Merker du om frisk luft hjelper?

Frisk luft hjelper nok på. Men hadde ikke fått i meg noe særlig mat på veldig mange dager, å ekstremt lite den dagen. Så det toppa seg nok med at kroppen bare vår nødt å si fra at nå er det nok. Sambo passe så godt på at jeg får i meg disse mellommåltider nå. Er jo så innmari søtt ;)

Jeg har hatt det frem til uke 14 med de 3 andre :bag:

Off kvalmen kom for fult natt til torsdag når jeg var på jobb. Har liten matlyst så det hjelper ikke akkurat, det blir lange dager på sofaen med en 2 åring som vil leke. Var lenge kvalm med nr1 men tror jeg har kastet opp mer denne gangen en sist og er kun i uke 5+4 :( har noen tips på hva som kan hjelpe mot kvalmen?

Off kvalmen kom for fult natt til torsdag når jeg var på jobb. Har liten matlyst så det hjelper ikke akkurat, det blir lange dager på sofaen med en 2 åring som vil leke. Var lenge kvalm med nr1 men tror jeg har kastet opp mer denne gangen en sist og er kun i uke 5+4 :( har noen tips på hva som kan hjelpe mot kvalmen?
Off, stakkars deg, høres slitsomt ut! Jeg synes det lindrer litt med seabands og fersk ingefær i teen, men har ikke så ille som deg som kaster opp. Noen mener postafen virker bra - reisesyketabletter. God bedring :)

Back
Topp