Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4+1 og er en slitsom morgen, søren heller, kvalmen starta ikke så tidlig sist gang. Flere som sliter med å jobbe pga kvalme så tidlig?
Hatt det helt forferdelig i natt å på morningen idag. Våkna å bare begynte å gråte. Så kvalm, svimmel å sliten
Fikk time til legen. Og beskjed om å dra hjem å sove å spise. Klarer jo nesten ikke få i meg mat, så det tærer mye på kroppen nå. Men er heldigvis helg nå, så da får jeg bare nyte å slappe av
Støtt sulten, og kvalm hvis jeg ikke spiser.
Og vet at det kommer til å bli værre, for kvalmen har ikke kicket inn for fullt enda. Gruer meg
Hvor langt er du?
Herregud hadde vært deilig å få en sånn beskjed av legen! Jeg merker jeg blir mindre kvalm av frisk luft heldigvis, men det er ikek så mye frisk luft inne på jobb.
Skjønner hva du mener, men når det virkelig kicker inn, fy fader det er helt grusomt5 + 1, men bare litt småkvalm og svimmel innimellom. LITT kvalm om morgenen, men innen problem. Gleder meg og håper nesten at eg blir skikkelig kvalm(en dag og to[emoji87])men eg vet at eg helt sikkert kommer til å angre om eg blir det[emoji28] Har en følelse av at den opplevelsen vil gjøre at eg føler meg mer gravid[emoji85][emoji87]
Samme her, gruver til uke 6 for det var da den slo inn med de to eldste og ser på uke for uke at det er da den slår innStøtt sulten, og kvalm hvis jeg ikke spiser.
Og vet at det kommer til å bli værre, for kvalmen har ikke kicket inn for fullt enda. Gruer meg
Er 4+6. Det bare toppa seg uten ei natt med søvn. Helt utslitt. Så nå har jeg sovet mye på sofaen å kjenner formen sakte men sikkert blir bedre
Samme her, gruver til uke 6 for det var da den slo inn med de to eldste og ser på uke for uke at det er da den slår inn
Med eldste varte den til uke 8, men da hjalp det med saltkjeks på nattbordet. Med yngste varte den til uke 10 og var så intens at jeg var borte fra jobb de ukeneÅh, varte det lenge da? Jeg hører flere som sier den gir seg før uke 8, og det høres logisk ut mtp at det er da mengden hcg skal gå ned.
Det kjenner jeg igjen, det kommer her også når jeg er sliten, trøtt eller sulten. Merker du om frisk luft hjelper?
Jeg har hatt det frem til uke 14 med de 3 andreÅh, varte det lenge da? Jeg hører flere som sier den gir seg før uke 8, og det høres logisk ut mtp at det er da mengden hcg skal gå ned.
Off, stakkars deg, høres slitsomt ut! Jeg synes det lindrer litt med seabands og fersk ingefær i teen, men har ikke så ille som deg som kaster opp. Noen mener postafen virker bra - reisesyketabletter. God bedringOff kvalmen kom for fult natt til torsdag når jeg var på jobb. Har liten matlyst så det hjelper ikke akkurat, det blir lange dager på sofaen med en 2 åring som vil leke. Var lenge kvalm med nr1 men tror jeg har kastet opp mer denne gangen en sist og er kun i uke 5+4 har noen tips på hva som kan hjelpe mot kvalmen?