Kvalm?

Prøverøret

Glad i forumet
Synes det er så mange som blir tidlig kvalm. Jeg har kun hatt et par kvelder der jeg har følt meg litt uggen, men er ikke noe kvalm nå 6+1. Har nesten forventet at jeg skal gjennom en tid med kvalme:p Gjør meg litt bekymret selv om det jo er deilig å slippe det der! :p
 
Jeg har ikke spesielt mye med kvalme, bare litt her og der:p
Tror vi skal gjøre som det sies over, bare nyte det mens vi kan:)
 
Hvis jeg kunne velge så hadde jeg gjerne sluppet å være kvalm. Tror ikke du er noe mindre gravid om du ikke er kvalm. Bare heldig:)
 
Er det ikke ca 20% som ikke blir kvalme i det hele tatt? Mener jeg har lest noe sånt et sted. Håper du slipper :)
 
Ja, nyt. Kvalmen kommer snikende på meg nå. Stadig oftere. Med minstejenta ble jeg først dårlig i uke 8, mens jeg med første var dårlig fra uke 5.
 
Är i vecka 32 och har inte vart illamående en sekund :) Var också orolig i starten men när jag var på första kontroll hos fastlegen så sa hon att det är helt normalt. Så njut!
 
Jeg er kvalm dagen lang.. Har ikke kastet opp enda (bank i bordet), men brekker meg av den minste ting. Hvis jeg er sulten, for mett eller av lukter. Luktesansen min er helt ellevill om dagen! :D
 
Jeg er kvalm dagen lang.. Har ikke kastet opp enda (bank i bordet), men brekker meg av den minste ting. Hvis jeg er sulten, for mett eller av lukter. Luktesansen min er helt ellevill om dagen! :D
Luktesansen er min verste fiende om dagen! Alt lukter jo vondt når man er kvalm :p
 
Jeg er kvalm dagen lang.. Har ikke kastet opp enda (bank i bordet), men brekker meg av den minste ting. Hvis jeg er sulten, for mett eller av lukter. Luktesansen min er helt ellevill om dagen! :D
samme her . slitsomt . synes nesten kvalmen er verst når jeg er sulten. skjønner nå hvordan enkelte går nei vekt ila første tiden. ikke lett å spise når alt byr imot....
 
Heldiggris :p :p
 
Hos meg kom det når jeg var 6+3 tror jeg.... og er skikkelig ille nå.. så vær glaaaad!!
 
samme her . slitsomt . synes nesten kvalmen er verst når jeg er sulten. skjønner nå hvordan enkelte går nei vekt ila første tiden. ikke lett å spise når alt byr imot....
Jeg må spise ofte for å unngå den værste kvalmen... Og vann med isbiter! :D
 
Ble kvalm for noen dager siden, 7+1 i dag i følge mens termin.. Aller verst når jeg er sulten, mat demper heldigvis det meste!
 
Back
Topp