Hva spiser dere når kvalmen tar overhånd og får å prøve å få i dere noe mat? Grøt var tydeligvis ikke maten for en gravid så kvalmen er skikkelig ille og har allerede kastet opp 2 ganger i ettermiddag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klokka er 4.10 på natta jeg våkna og var småkvalm, nå spiser jeg ritz før jeg skal sove videre. Ja, jeg ligger I senga. Gubbis ligger og snorker ved siden av meg.
Ellers så går det mye I ostesmørbrød, trikset for meg er å spise mindre og ofte. Veldig ofte.

Hehe0502 her...har ingen kjeks ved senga (urutinert) og veldig i tvil om jeg orker å stå opp for å spise litt...ligger jeg våken noe lenger nå må jeg uansett på do, så kan vel like godt bare stå opp
For et liv![]()
Hehe
Jeg sovnet igjen etter kvalmen var stilt. Så var det på'n igjen med kjeks for en times tid siden.![]()
Tidligere erfaring tilsier detVi får satse på det går over om ikke alt for lenge![]()
Det er det første jeg spiser på morgenen. Går ikke ut av senga før minst 3 kjeks er spistHaha i natt skal jeg sove med ritz kjeks ved senga. Takk for gode tips!!