Kvalm

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Har kvalmen kommet eller er du heldig som kanskje slipper unna?

Bare sånn småkvalm. Ikke brekkinger eller oppkast. Er bare 5 uker da så kan hende den dukker opp. Men håper å slippe unna

Kommet og gått igjen.

Kvalm som bare det her - særlig utover dagen/kvelden. Våkner om morgenen og kjenner meg helt fin. Men SÅ kommer det snikende på...

Er bare 5 uker så kjenner lite.
Går det fint og blir som de to andre svangerskapene så kommer kvalmen for fult i uke 7+ noe..
Og da blir den til svangerskapet er over.

Kvalmen har kommet for fult de siste dagene.. Men det veste gir seg ut på dagen. Kveldene er fine fåreløbig!! :)

Kvalm 24/7! Lagt sengeliggende i nesten tre uker. Var aldri så ille sist svangerskap :-(

Trodde jeg var heldig og skulle slippe unna, men har vært kvalm siden fredag.. Ingen oppkast foreløpig heldigvis! 7+3

Vært kvalm siden lenge før ikm jeg, men heldigvis ikke oppkast.
Var bedre et par dager, men kom snikende tilbake igjen gitt =( er 6+4.

Småkvalm, funke dårlig på jobb når det er bølger i tillegg! Bite tennene sammen disse 2 siste dagene!

Slapp unna kvalmen sist, og det går foreløpig greit denne gangen og :) Kunne godt ha hatt litt bedre matlyst, men alt er bedre enn kvalme

Er 5+1 og vært drittkvalm i en uke ca.. Verst på natten/morgenen.. Våkner av enten kvalme eller syke drømmer kl 2, 3, 4, 5... Så orker jeg ikke mer... Kvalmen pleier å gi seg en stund etter jeg har stått opp så kommer den tilbake.. Kommer og går hele tiden.. Sist svangerskap var jeg ikke kvalm...

Er i uke 5 nå og er småkvalm, håper jeg slipper unna hyperemesis denne gang. Har som regel blitt dødskvalm og oppkast hele dagen fra uke 6/7.

Usj, blir så kvalm kvar gong eg drikke noko, og så får eg ikkje te å eta salt chips ein gong :-/ denna dagen blir nok kjempe fin kan eg tenka meg. Sendt melding te sjefen om at eg mest sannsynlig ikkje klare ein dag te... Ka drikke dåke andre som slite med kvalme?

Jeg er nesten litt bekymret nå.. Er litt små uggen nå og da, passer på å spise ofte. Er nå 7+0 fortsatt ikke kvalm.. Bare venter nå :P :S

Morgenkvalme her, men kaster ikke opp, bare veldig uggen og "sjøsyk", våkner i 6tia og så varer det til 8 eller 9 og så er jeg ganske fin resten av dagen :-)

Back
Topp