Kvalm?

5+1 i dag og andre dag med kvalmen må spise ell drikke hele dagen for å holde d i sjakk.

Jeg er 5+6. Ble kvalm veldig tidlig, men så ble det bedre. I helgen kom den tilbake med full styrke...

Andre dag som starter med oppkast... Yay...

Jeg er vel 6 + 5 i dag.. og begynte vel for 1 ukers tid siden å være uggen/småkvalm... jeg var ikke det sist... nå føler jeg meg kvalm og uggen.. og spiser jeg så hjelper det ofte.. men 1 bit for mye og jeg føler den sitter i halsen og skaper ubehag sånn... det husker jeg fra sist å.. SMÅ måltider... ble mett med en gang...

Joda, hele døgnet. Våknet av St jeg var kvalm i natt, måtte løpe opp på toalettet og kaste opp da jeg kom fra Bhg nå. Kjempet hele veien hjem :)

Har ikke antydning til kvalme enda, er 6+5 :) håper så inderlig jeg slipper unna! Kvalme er en av di værste følelsene :-o

Begynt smått med kvalmen nå. På formiddagen men den er nå begynt å komme snikende på kvelden også. Blir også fort kvalm av lukter. Sist var jeg så kvalm att jeg var sengeliggende i flere uker pga kvalmen. Klarte ikke studiene engang så måtte hoppe av 2 mnd før eksamen. Håper jeg slipper dette denne gangen :p

4 uker i morgen.. Sist svangerskap begynte kvalmen/spyingen i uke 7:(

Jeg hadde hyperemesis gravidarum og spydde konstant til uke 18

Håper jeg slipper denne gangen, men legen sier det er stor sjangs for st jeg får det igjen :(

7+2 i dag og er første dag med oppkast i dag. Har vært uggen siden 6+0/1 ca.

Var nesten ikke kvalm i forrige svangerskap, men begynte å føle meg uggen og kvalm for noen dager siden. Er 6+0 i dag. Sa for litt siden at symptomer var velkomne, men det angrer jeg på. Føler meg helt jævlig, selvom jeg vet det kan bli mye værre enn dette :O er konstant sulten, men har ikke matlyst. Spiser jeg ikke blir jeg bare mere kvalm så har ikke så mye valg.. Æsj

Greier dere å dra på jobb?
Jeg har ringt meg syk nå til natten. Skal til lege i morgen og be om sm, har ikke en jobb der jeg bare kan slippe alt og løpe å kaste opp når det høver seg. I tillegg er det en del lukter (avgøring, oppkast, slim osv) på jobb som trigger meg...

6+5 og ikke kvalm enda. Var ikke kvalm i det hele tatt forrige svangerskapet heller så jeg krysser alt jeg har for og slippe denne gangen også!:D men vi får se..

5+2 og våknet opp småkvalm idag, så da var det på med Seaband.

Back
Topp