Kvalm

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
De 2-3 siste dagene har jeg vært plaget av kvalme. Og sure oppstøt. Sover dårlig pga det :( er det pga det er liten plass til magesekken?

Vet egentlig ikke hvorfor, men plages av det samme her.. Mye halsbrann, som fører til at jeg kaster opp på kveldene nå i tillegg til hver morgen, som jeg har gjort hele veien :P

Men det hjelper å få sjakk på halsbrannen hvertfall. Hjelper for meg å holde meg unna sterk mat (igår ble til og med pastasaus for sterkt, og det var en mild type), også drikker jeg mye melk (Ehm, sjokomelk, men likevel!).. Det hjelper.

Sjokomelk er godt :p ! Spiste taco i går, kanskje det ble for sterkt. Merker at det noen ganger hjelper å innta noe, ja. Ikke ork til å kjøpe noe fra apoteket, så kjekt med dagligvarer som kan lindre :)

Jeg holder meg unna veldig søt sjokolade, kjøtt saus, pizza, ketsjup og veldig krydret mat, for å ungå killer halsbrann.. Også unngår jeg det som gjør meg kvalm nå, og passer på å spise gjevnlig :)

Jepp, her kom kvalmen igjen etter eit par mnd utan. Høyrast jo fornuftig ut med mindre plass i magen, og har lest at det er vanlig den kjem tilbake mot slutten.

Back
Topp