Kvalm...:/

Litjja26

Blir kjent med forumet
Enn at man kan ligge langflat i senga en hel dag på grunn av kvalme og oppkast, men alt som står i hodet er hvor lyst jeg har på bløtkake og softis:confused4 Skal ikke være mulig faktisk:/

Hehe.. Ja, vi blir rare slik sett med en gang vi blir gravide;)

Vært seng og sofaliggende 95% (periodevis 100%) av dagen de siste 6-7 ukene Pga kvalme så Joda, d går an:p

Haha! Jo, det går godt an:p I helga var jeg også helt utslått av kvalmen hele døgnet, og hadde nesten bare lyst på ting med melk i, blant annet softis. Spiste til og med en, men det måtte jeg betale for etterpå:grumpy:

Huffda, håper det går over fort!

Har vært helt i kjelleren selv i dag. Måtte få opp to ganger på jobb i dag, svimmel, kvalm og trøtt. Ettermiddagen ble tilegnet sofaen, men gleder meg likevel til senga. Håper det er bedre i morgen :(

Har vært soffaliggende å kvalm med oppkast i 3 uker nå å eneste jeg tenker på om dagene er fet mat å godterier :o Helt utrolig. Har jeg spist det hver gang jeg har hatt lyst på det, hadde jeg garantert gått opp 10 kg allerede :p

Bra det ikke er bare meg da:p Håper på at det gir seg etter noen uker, å at vi slipper å gå hele svangerskapet kvalm og jævlig!!
Må vel bare bite tennene sammen å tenke på det fine som er grunnen til denne kvalmen!:)

Bra det ikke er bare meg da:p Håper på at det gir seg etter noen uker, å at vi slipper å gå hele svangerskapet kvalm og jævlig!!
Må vel bare bite tennene sammen å tenke på det fine som er grunnen til denne kvalmen!:)
Med nr 2 lå jeg sån i 10 uker :o vi får bare bite tennene sammen ja, er såååå verdt det om 7 mnd :D

Back
Topp