Kvalm....

Ja, jeg føler meg litt bedre i dag faktisk:)

*bank i bordet* J, eg føle o det hjalp bittebittelitt :D Har klart å gått opp trappå i dag, uten å føla meg heilt ødelagt. Hurra, for små gleder :p
Da skal jeg dra på apoteket etterpå å kjøpe det! :-D Kanskje jeg orker å jobbe i helgen! :-)

Har vært kvalm siden uke 5, men nå er det mindre konstant kvalme og mer oppkast, ofte uventet plutselig oppkast. Veldig ekkelt! Prøver å holde det i sjakk med å spise ofte og lite. Passe på å ikke stresse meg opp og bevege meg for fort rett etter mat ellers kommer det rett opp igjen.

Er i uke 9 nå, fryktelig kvalm og spyr endel. Mener det er rundt uke 9 det har vært en "topp" i alle svangerskapene. Noen andre som har merket seg en "topp"?

Saftis funker utmerket her!:) Rollis fra isbilen er gull verdt:D

Har hatt to gode dager som jeg nyter fullt ut uten luftsmerter og kvalme, men nå kjenner jeg den kommer snikende tilbake igjen

har vært småkvalm en liten stund , men i hælja ble det det verre og føler jeg er konstant kvalm, spesielt når jeg er trøtt, sliten eller sulten. Prøver å spise jevnlig og ikke bli for sliten! xsmile2 trur jeg også skal prøve seaband altså!

Er i uke 9 nå, fryktelig kvalm og spyr endel. Mener det er rundt uke 9 det har vært en "topp" i alle svangerskapene. Noen andre som har merket seg en "topp"?

Jeg er 8+3 i dag, og kvalmen ble mye værre da jeg gikk inn i uke 8. Nå kaster jeg opp hver dag, og er veldig mye mer kvalm nå.. Jeg håper for oss alle at kvalmen gir seg etter uke 12 :-)

Ja, håper virkelig det! For å gå rundt å være så kvalm er virkelig energi krevende. Prøvde meg på en liten løpetur i går.
Det ble et kvarter og spying etter det. Må vel bare innse at det er best å ta det rolig ei stund til. Heldigvis varierer dagene noe. Enkelte dager er kvalmen så inntens at jeg knapt klarer å bevege meg, mens andre dager kan jeg få gjort masse. Men vi holder ut- det kommer noe godt ut av det til slutt, og er absolutt verd det :)

Back
Topp