Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var mindre kvalm med første, denne gangen er det mye mer. Har funnet ut at iskald drikke som feks slush fungerer bra, vil tro at annen iskald drikke med isbiter vil være like braikke sikkert det virker slik på alle, men verdt forsøket
![]()
Det skal sjekkes ut!Jeg holder kvalmen i sjakk som oftest med å drikke mye vann og spise ritz kjeks nå og da![]()
Høres ut som meg. Bortsett fra at kvalmen er der konstant, uansett om jeg er passe mett, sulten eller stappmett, men kaster heller ikke opp. :-/ Egentlig greit å slippe å kaste opp, men så slitsomt å være kvalm hele tiden. Gruer meg til jobb i morgen. Jobber på sykehjem, ikke beste kombo med kvalme.... :-SJeg var ikke mye kvalm med de to første, var mest med andremann når jeg satt på bussen, det pleide å gå skikkelig dårlig. Nå er jeg småkvalm og uggen store deler av dagen men har ikke kastet opp enda. Eneste som hjelper er å ikke bli sulten, ikke være for mett og sterke pastillerIkke alltid så lett i en travel hverdag men går sånn nogenlunde...
Uff nei, det er ikke den beste kombinasjonen. Jeg jobber på legekontor og det er hvertfall hakket bedre, så lenge kollegaen min tar de som lukter vondtHøres ut som meg. Bortsett fra at kvalmen er der konstant, uansett om jeg er passe mett, sulten eller stappmett, men kaster heller ikke opp. :-/ Egentlig greit å slippe å kaste opp, men så slitsomt å være kvalm hele tiden. Gruer meg til jobb i morgen. Jobber på sykehjem, ikke beste kombo med kvalme.... :-S

Jeg ble hjemme i helgen, prøvde meg på jobb fredag kveld, men var konstant kvalm og bekkenet kranglet, så kastet inn håndkle på lørdag. Jeg orker ikke presse meg, og jeg klarer ikke yte det pasientene fortjener når jeg er sånn. :-(Uggen hele dagen egentlig, men verre på formiddagen, og hvis jeg stresser. Har kasta opp et par ganger. Hva gjør folk mtp jobb hvis de er så kvalme at de bare går og brekker seg? :S vil ikke ta reisesyketablett, blir bare verre av de :S
Jeg bruker det og synes de hjelper litt. Om det er placebo eller ikke spiller ingen rolle så lenge jeg føler meg bedreNoen som vet om seabands fungerer mot kvalmen?
Det er santJeg bruker det og synes de hjelper litt. Om det er placebo eller ikke spiller ingen rolle så lenge jeg føler meg bedre![]()
Vet akkurat åssen det er.Det er santTror det blir en tur på apoteket senere i dag, for nå har kvalmen slått så hardt inn at jeg sliter med å komme meg utav senga om morgenen.. ligger i senga ennå..
Må har jeg kjøpt seabands og gleder meg til å se om de funker på kvalmen i morgen tidlig![]()