Kvalm

SnartMammaIgjen:)

SnartMamma
Nå har jeg vært kvalm i over et døgn. Ikke fikk jeg sove i natt heller pga sparking og kvalme :( er det vanlig at kvalmen kommer tilbake i 3. trimester? Jeg vet jeg ikke brygger på omgangssyke, da jeg har vært alene de 3 siste dagene...

Jeg har også vært mye kvalm og uggen den siste uken, og kastet opp noen ganger.. Tror det er normalt at det kommer tilbake rundt disse tider (jeg er 30+3)? Mener det var sånn forrige gang også... Har i tillegg hatt veldig hodepine de siste dagene da, så formen er ikke akkurat på topp om dagen:(

Jeg har også vært mye kvalm og uggen den siste uken, og kastet opp noen ganger.. Tror det er normalt at det kommer tilbake rundt disse tider (jeg er 30+3)? Mener det var sånn forrige gang også... Har i tillegg hatt veldig hodepine de siste dagene da, så formen er ikke akkurat på topp om dagen:(

Offa, stakkars :( håper du blir bedre, det er jo noen uker igjen... Jeg har heldigvis ikke kastet opp enda, det er det værste jeg vet!

Offa, stakkars :( håper du blir bedre, det er jo noen uker igjen... Jeg har heldigvis ikke kastet opp enda, det er det værste jeg vet!
Ja, satser på at det gir seg snart - utrolig slitsomt:( Sitter og dupper av forran pcen på jobb også, så kan nok tenkes at det kommer av at jeg er sliten om dagen... Skal til jordmor imorgen, så får høre hva hun sier!

Ja, satser på at det gir seg snart - utrolig slitsomt:( Sitter og dupper av forran pcen på jobb også, så kan nok tenkes at det kommer av at jeg er sliten om dagen... Skal til jordmor imorgen, så får høre hva hun sier!

Ja, man må høre på kroppen. God bedring til deg :)

Takk det samme, får håpe kvalmen din gir seg snart:)

Jeg også er kvalm, men har vel egentlig vært det hele veien. De første 3 mnd kastet jeg opp- nå er jeg bare kvalm! Slitsomt dette her... Merker jeg blir mer kvalm hvis jeg har sovet dårlig eller er sliten.

Jeg også har begynt med den forbaskede kvalmen igjen :-( jeg spydde frem til uke 24, og nå har jeg spydd i en ukes tid cirka (28+3 idag). Men likevel er det ikke like ille som hva det var i begynnelsen - til tross for at den kvalmen er helt pyton. Jeg kjenner det er vanskelig og holde motivasjonen oppe for at dette skal fortsette i enda 12 uker :-(
Altså, jeg vet jeg er kjempe heldig som i det hele tatt FÅR være gravid, men i dag føler jeg meg litt sånn:

ImageUploadedByBV Forum1420553362.546477.jpg

...og jeg har akkurat begynt med 3. trimester!!! :p

eg har en del hodepine, og små uggen ila dagen.. Men for min del har d nok litt sammenheng med alt for lite søvn..

Jeg ble endel kvalm i siste trimester. Hos meg viste det seg at det var halsbrannen som trigget det, så da jeg tygget novaluzid/gaviscon, ble det myemye bedre. Verdt et forsøk ihvertfall =)

Jeg har mini kvalmebyger. Kommer og går veldig fort. Håper ikke det blir mer enn det. Jeg har vært heldig og sluppet unna tidligere i graviditeten.

Sniker fra april.. dette likte jeg ikke å høre.. er 27 uker og her begynte jeg å kaste opp igjen i romjula.. ikke like ille som de første 4 mnd, men likevel.. liker ikke å høre at dette nå kan fortsette og bli enda værre :-(

Sniker fra april.. dette likte jeg ikke å høre.. er 27 uker og her begynte jeg å kaste opp igjen i romjula.. ikke like ille som de første 4 mnd, men likevel.. liker ikke å høre at dette nå kan fortsette og bli enda værre :-(

Oj da, stakkar :( håper du slipper å gå SÅ lenge med kvalmen og at det gir seg. Det har heldigvis ikke vært så ille hos meg de siste dagene. Jeg mistenker at jerntablettene kan være årsaken, jeg begynte med det for ca en uke siden.

God bedring på deg, håper du blir bedre snart :)

Oj da, stakkar :( håper du slipper å gå SÅ lenge med kvalmen og at det gir seg. Det har heldigvis ikke vært så ille hos meg de siste dagene. Jeg mistenker at jerntablettene kan være årsaken, jeg begynte med det for ca en uke siden.

God bedring på deg, håper du blir bedre snart :)
Det går veldig opp og ned.. noen dager jeg jeg kvalm og kaster opp, andre dager ikke.. så dette tåler jeg.. bare det ikke blir mye verre :-) Håper det ikke kommer tilbake hos deg!

Er en del kvalm nå jeg og, men ganske sikker på at det kommer av at jeg er sliten og sover dårlig..

Back
Topp