Kvalm!

maimi

Betatt av forumet
Går rundt og er kvalm hele tiden, med bølger av litt mindre eller litt mer kvalme. Kaster ikke opp, men er nær ved noen ganger. Hvordan takler man hverdagen og jobb helt enkelt? Alt føles ut som er ork og særlig jobb, når man er sliten og kvalm hele tiden. Har en gutt på straks 1,5 år fra før, og kan ikke huske å ha vært slik sist. 6+1 i dag.
 
jeg kan anbefale ingefær..
Jeg har enten med meg termokoppen min med kokt vann og litt ingefærrot i med meg. Da blir det litt som te.
Eller så lager jeg ingefærvann på kvelden og setter i kjøleskap. Så heller jeg det over på vannflaske før jeg skal på jobb dagen etter.
 
Ingefœr er bra. Varmt sitronvann er også gull verdt!
 
5 uker i dag.. Og der kom morgenkvalmen for fullt
Vært litt småkvalm på kvelden, men ikke så grønn i ansiktet som nå... Håper det gir seg snart... Har heldigvis afipran liggende om det skulle bli for ille
 
5 uker i dag.. Og der kom morgenkvalmen for fullt
Vært litt småkvalm på kvelden, men ikke så grønn i ansiktet som nå... Håper det gir seg snart... Har heldigvis afipran liggende om det skulle bli for ille
Velkommen i klubben. Jeg går konstant med ingefærvann i veska :)
 
Kvalmen har blitt mye bedre, men i dag startet jeg dagen med oppkast. Holder meg hjemme i dag.
 
Har det akkurat sånn jeg og, har ikke hatt oppkast men er ofte på nippet. Våkner ca hver 2-3 time hver natt med kvalme, utrolig ubehagelig.. PLeier å drikke myyye før jeg legger meg, og har også godt med vann ved sengen. Ingefærvann skal jeg teste ihvertfall.
 
Kvalmen min blir verre på kvelden, er det vanlig?
 
Back
Topp