Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har gått kvalm i sånn ca. 2 uker nå, og håper det er fordi at jeg er gravid. Skal se det an om jeg får mensen denne uken.
Men når hvor tidlig ble dere kvalme? Jeg var nemlig ikke kvalm med guttene.
jeg var kvalm nesten med engang jeg ble gravid denne gangen.... bare et par dager etter unnfangelsen faktisk!!! og jeg var kvalm i 14 uker... det er helt grusomt!!!!!! men det finns heldigvis hjelpemiddler mot det. jeg tok afipran (kvalmestillende) og det hjalp ihvertfall litt. det er så stritt å være kvalm og sammtidig skal ta seg av de andre barna[:'(] tvi tvi til deg...
Okei. takk. Ja, jeg håper jeg er gravid. For jeg har merket noe særlig til svimmelheten i de par siste ukene. Så jeg har et håp om det, ja. Men jeg vil ikke håpe for mye, da blir jeg skuffet.
Hei. Ble ganske tidlig kvalm. ble kvalm før jeg skulle ha mensen, så jeg testet en dag før jeg skulle og hadde TYDELIG positiv test.. som du ser har jeg to jenter, men det finnes egentlig ikke holdepunkt for at kvalme betyr jentebaby. Jeg fikk ultralyd før uke 10 pga kvalmen, da de skulle sjekke om det var tvillinger.. er visst veldig vanlig med kvalme i flerlingegraviditeter pga høyt hormoninnhold.
[:)] lykke til da..!![:)]
Jeg merket at jeg var litt kvalm allerede en uke etter EL.
Men fram til jeg var 4 uker ut i svangerskapet, var jeg bare litt kvalm...
.... etter det har jeg nå vært plaget av ekstrem kvalme.
Ikke kjekt!
Skal bare se at jeg er blitt gravid med tvillinger. Tror jeg hadde ledd meg ihjel. Har to, så vil man ha en til, så blir det tvillinger. Det hadde vært noe.
Tiddelidu. ble kvalm ca en uke etter uteblidd mens. fikk ei jenta da... noen sier jo man blir mer kvalm med jenter enn med gutter... vet ikke om det stemmer... kanskje det er ei jenta der inne????