Kvalm

Bergensjente

Andre møte med forumet
Er i uke 39 og har begynt å bli veldig kvalm. Minner om den første tiden.. Flere som opplever dette?

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg er 37+5 og har vært kvalm ei stund... Lei:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tror det er et tegn på modning.

Gutt des. 11
Gutt aug/sept. 14

Jeg ble kvalm og uvel kvelden for 3 dager siden og har vært det siden. Fått påvist høyt blodtrykk og skal på sjekk på sykehuset i dag for det.

E i uke 37 og vært kvalm i en uke ca... men alt anna e fint så vet ikke om det e fordi det e trangt at babyan presse?! Men greit å sjekke at bt og sånn e ok :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har vært kvalm siden romjula nå :p
Men den siste uka har det blitt mye værre.. Klarer nesten ikke spise uten at det kommer opp igjen. Prøvde å tvinge i meg mat tre ganger igår og alle tre gangene måtte jeg hive fra meg maten og løpe på do.. Føler meg som en utsulta rosin :p Er hos legen nå og regner nesten med at han sender meg på sykehuset for å få væske.
Det skal bli godt å være ferdig med svangerskapet kjenner jeg! Få igjen hvertfall litt av kontrollen over kroppen :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

ja, er ofte kvalm for tida vært det de siste 2-3ukene... er 38+5.. tror det er fordi baby hopper litt tyngre på innvoller :p

Last edited:
Jeg ble kvalm igjen ca i uke 28. Siden har det vært litt opp og ned, men verst på kveldene. Alle verdier er fine, så jeg vet ikke hva det skyldes. Nå på slutten r det vel ikke usannsynlig at det skyldes plassmangel :-)

Back
Topp