Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sist svangerskap hadde jeg svangerskapsdiabeteS(11måneder siden). Kastet opp i 7 måneder i strekk.
Denne gangen, sitter jeg allerede nå bøyd over doskåla. Dette kan bli interessant.
Fler som er i dårlig form allerede?
God, save me!!!
Stakkars stakkars deg. 7 mnd høres umenneskelig ut.
Jeg er også kvalm, men har ikke kastet opp ennå.
Forrige svangerskap var jeg kvalm i tilsammen 2 timer av hele svangerskapet. Men er annerledes nå.
Håper det går fort over for deg.
Uff! Håper du slipper å bli like ille debne gangen!
Jeg har ikke hatt antydning til kvalme de 2 andre gangene. Men nå brekker jeg meg av alt mulig, og kjenner en sånn tung klump i magen stadig vekk.. så kjenner at det er annerledes denne gangen...
♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
Det høres ikke moro ut!! Har ikke hatt noe ekstrem kvalme i mine to foregående svangerskap og får bare krysse fingrene for det samme nå. Ikke vært ille hittil iallfall
Åhhh føler med deg, hadde ekstrem svangerskapskvalme i begge tidligere svangerskapene. Kasta opp fra 4-5 sv.skapsuke å til jeg var 5-6 mnd på vei. Ble innlagt på sykehus begge gangene,helt grusomt å spy så mye. Håper du er gravid men slipper unna oppkastinga så lenge denne gangen