Kvalm:/

Braxy

Tredje møte med forumet
Kvalmen kom tidligere denne gangen:/ 4+4 i dag, med de 2 andre kom den fra uke 9 +/- og varte ei go stund! Bekkenet krangler også fra første stund men det er jeg klar over kan bli verre å tidligere for hver graviditet. Første gangen kom den rundt uke 25, sist rundt uke 12 og nå denne uken. Er nesten så jeg lurer litt med så tidlige symptomer jeg hadde før positiv test og så laber form akk nå om det er flere enn en der inne?:0 Noen som har tvillinger her? Sikkert bare tankene som flyr men fader det blir spennende å se, skal på tidlig ul 30/7!

Var like kvalm med min første som mitt andre svangerskap (da det var tvillinger) nå i mitt tredje svangerskap har jeg fått enda tidligere tegn og like kvalm.men vært på ultralyd og der var det et hjerte :) i forrige svangerskap da jeg ventet tvillinger merket jeg to hjertelyder på angelsounden min.. Men jeg slo det raskt fra meg da jeg tenkte jeg bare hørte den samme bare litt svakere. Når jeg var hos jordmor 12 uker synes hun jeg hadde fort ganske stor mage. Men ho regnet med dette var pga jeg hadde gått gravid bare et år før. Merket det altså ikke før ultralyd og hadde akkurat de samme symptomene som første om ikke bare litt mer mage som vokste raskt :)

Det blir spennende å se da :) Min tante har tvillinger og hun var sympomfri frem til uke 14, så det er vel ganske forskjell der og :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Takk for svar:) Ja det er vel så forskjellig det her;) Bare syns den kvalmen kunne holdt seg denne gangen, litt verre å få slappa av nå med 2 fra før:p

Ja, det tror jeg på! Føler meg i elendig form hele tiden og er så glad for jeg bare har megselv å tenke på :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Dette med tvillinger og symptomer er ganske individuelt, men det sies at symptomene kan være sterkere ved tvillinggraviditet. Jeg har tvillinger og var ganske dårlig den første tiden. Nå er jeg spent på om jeg kanskje slipper unna noen plager denne gangen :P (Såfremt det bare er én der inne denne gangen da...)

Back
Topp