Kvalm...

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Ugh. :sick006
Spiste sursøt kylling... For det var eneste jeg orka idag. Fikk en kyllingbit i munnen og brakk meg... :sick009
Så da kunne jeg bare la det være og... :crybaby2
Trodde ikke kvalmen ville komme hit, men så feil kan man ta... Har vært uggen, men ikke noe som har vær ille..så da får man tråle gjennom nettet for kvalmetips :fart005
 
snart 29 uker her og fortsatt steinkvalm. Heldigvis dager som er lettere. Av en eller annen merkelig grunn ble cola min reddende engel.. jeg har aldri vært noen fan av cola, men det fikk lov til å gå ned.
Ellers vet jeg at annen mineralvann (m og uten smak) kan hjelpe og lette litt når kvalmen er som verst.
 
Liker heller inne cola. Kanskje jeg skal prøve det.. Men sukker hjelper litt på kvalmen kjenner jeg. Men dog i små mengder. En sjokobit for mye og kvalmen er tilbake..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
anbefaler å kjøpe sånne seaband på apoteket. det hjalp meg i forrige svangerskap.
Det er noen tykke armbånd med en kule på midten som skal klemme på håndleddet på et slags kvalmepunkt.
 
Akk, den kvalmen:( Hvordan skal det gå når man er så kvalm så tidlig?? Jeg går fra å være kjempe kvalm, føler jeg kan spy når som helst, til å være helt fin. Tror det hjelper å alltid ha noe mat i magen. Vann med smak har hjulpet meg og salte kjeks
 
Seaband hjelper meg. Og å aldri bli for sulten eller for mett. En fyr hadde med seg kebab på bussen i dag. Jeg kunne kvalt ham!
 
Kvalmen har kommet her også.. Blir skikkelig utkjørt av det, så etter middag sovner jeg, og sover til barna skal legges.. :-S


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Grønne epler hjelper litt mot kvalmen her


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp