Kvalm..

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Har følt meg så fin tirsdag, onsdag og torsdag denne uka. Men i dag er formen tilbake til den vanlige "dritten".
jeg som hadde skikkelig trua på at det kom til å bli bedre nå.. er jo 15 uker..

Fler som fortsatt er kvalme?

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Oh yes.. Ikke så veldig kvalm da, mer uggen og ekkel til vanlig med perioder der det er skikkelig ille og jeg helst bare vil grave meg ned og bort fra omverden.. :/

Jepp fortsatt kvalm her. Vært "bra" i fem dager nå, så jeg har trua på at det er i ferd med å snu selv om det ikke er borte over natta. Jeg klarer nå å spise små posjoner, jeg klarer å dusje og kjøre bil og gå litt (selv om det går i sneglefart).

Jepp fortsatt kvalm her. Vært "bra" i fem dager nå, så jeg har trua på at det er i ferd med å snu selv om det ikke er borte over natta. Jeg klarer nå å spise små posjoner, jeg klarer å dusje og kjøre bil og gå litt (selv om det går i sneglefart).

Så bra du begynner å bli bedre!! :)

Fortsatt kvalm her og. Er veldig i bølgedaler. En dag fin, en annen må jeg konsentrere meg hardt om å ikke kaste opp.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fortsatt kvalm her og.. går nokelunde på dagtid dersom eg får nok kvile og regelmessige måltid. Klarer meg stortsett med halv dose kvalmestillande. Korte turer ut av huset og kan han jenta mi noken timer aleina. Skulle så gjerne blitt kvitt det, men er redd for at det varer til fødsel som sist gang.

Jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt og er i uke 14 nå. Men i dag har det slått inn tror jeg. Gått i hele dag å vært uggen føles som jeg er sulten å magen skal rumle men får ikke til å rumle! Jeg som trodde jeg skulle slippe unna! Håper det gir seg!

Her trodde jeg kvalmen hadde gitt seg, men den har kommet tilbake til de grader de siste dagene.. Sitter på jobb å sliter litt.. Hehe :p Har ikke sagt noe på jobb enda, siden jeg akkurat har startet i ny jobb.

Ferdig med morgenkvalme..
Så nå har kveldskvalmen komt :-/ får skikkelig vondt i mellomgulvet og blir kjempekvalm og uvel. Sliter med å få i meg mat på kvelden. Ofte ender det med at jeg legger meg før 9 for jeg orker ikke sitte oppe :-/

Hatt besøk av ei venninne i kveld så nå er jeg veldig klar for senga ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er ferdig med det meste av hele dagen kvalmen, men morgenkvalmen er ille fortsatt.. Trodde det ble litt bedre for hver dag, men fikk skikkelig tilbakefall i dag, kom en time for sent på jobb :(

kvalmen er der nesten hele tiden... men ved spesielle lukter kommer den snikende, brekningene kommer, og da er det rett på do.................... er 14+5

Back
Topp