Kvalm!!

Juble

Forumet er livet
jentene i juni13
Kvalmen har skikkelig tatt taket nå , hele dagene ! Tøft å være i full jobb nå kjenner jeg. Holde ut i 6 uker så går det over..

Her også :-( helt forferdelig. Kastet opp når jeg gikk av bussen i byen, på jobb og måtte gå av bussen for å kaste opp lenge før jeg var hjemme. småspiser hele tiden. I dag kjøpte jeg ingefær tabletter, håper de virker bedre i morgen. nå lurer nesten alle på jobb på om jeg er gravid uansett så vurderer å spør pent om en liten sykemelding. Tror det hadde hjulpet godt å slutte et par timer før. Hvis du finner noe som fungerer mot kvalmen, si gjerne i fra :-)

Uff det hørtes slitsomt ut ! Ingenting hjelper, prøvde div sist. Bare å vente til 12 uker er gått. Sist slapp kvalmen ganske plutselig rundt 12 uke . Vi får holde ut ? men lov å klage litt..

Jeg har vært sykt kvalm i 3uker hele døgnet frem til i dag. Da kunne jeg gå meg en tur på morgnen og har enda ikke vært kvalm i dag :) Er 6uker nå.

Her å :@ Jeg har kjøpt de armbåndene på apoteket for kvalme. Føler D hjelper, men kanskje bare psykisk? ;)

Kvalme er grusomt :(

Det som hjalp meg var fersk ingefær raspet i vann. Ser veldig ekkelt ut :S Men noen slurker om morran og utover dagen hjalp den første perioden :D

Vi får prøve  å tenke på kvalmen som et fint tegn på at vi er gravide og prøve det som kan prøves for å dempe den det vi kan:) Heldigvis pleier den å gå over ved ca 10 uker:)

Back
Topp