Kvalm

aEva

Andre møte med forumet
Er så kvalm... Kommer og går gjennom hele dagene.
Noen andre som har det sånt?

Er det selv. Kastet opp ett par ganger i det siste.. Ikke mye koselig å være kvalm nå nei.. Noen spm vet hvorfor man blir kvalm på slutten?

Idag er jeg veldig kvalm, men kaster ikke opp... googlet litt "kvalm før fødsel" og fant en del tråder hvor flere opplevde kvalme før det satt i gang... føler meg for sliten og kvalm til å føde nå, hehe... men kan være tilfeldig her, 2,5 uke igjen....

Og en liten forklaring fra nettdoktor : " Når fødselen nærmer seg, vil hormonforandringene i kroppen gjøre at en ofte får løs avføring, og gjerne føler seg kvalm. "

(http://www.nettdoktor.no/graviditet_foedsel/artikler/foedsel/naarstarterfoedselen.php)

Min mor var veldig dårlig noen dager før hun fikk meg, og det har jeg hørt flere og har sagt at det kan være et teng på at fødlsen er rett rundt hjørne..

For min del er det vanskelig å ta det som et tegn, sliter jo med kvalme så å si hver dag, men kaster mindre opp nå enn før, men kastet opp igjen i dag, så må jo ærlig innrømme at jeg lever i håpet...

Jeg er mer kvalm nå enn jeg har vært de siste ukene men overlever. NÅ har vi snart gevinsten vår her.

jeg har vært litt kvalm i det siste.. spurte jm om det sist, og han sa at det kan være pga at babyen presser på noen pungter i bekkenet som kan utløse kvalme.

Jeg er plutselig blitt kvalm og.. 2 siste kveldene før jeg sovner har jeg hoppet opp og løpt ut på do for å spy.. Jeg spyr ALDRI!! gjør alt for å unngå det.. Har vært hos legen, og er ingen infeksjon, men fikk ingen annen forklaring enn slik er det fra legen...

Min mor som er både sykepleier og har født 5 barn sier det er tegn på at ting er i rute.. men føler ikke helt for å føde etter tilbragt natten over do...

Har vært mye kvalm de siste dagene jeg også, håper at det er et tegn på at noe er på gang. Er så lei av å vente, og har sååå lyst til å møte magetrollet snart.

Back
Topp