Kvalm

lanken

Blir kjent med forumet
Er noen av dere andre kvalm? Jeg tar gjerne imot tips for hva som hjelper.... Har kastet opp siste døgnet og vært helt utslått :( tidligere har jeg bare vært kvalm/uggen men dette tar kaka..... Synes skrekkelig synd på meg selv her jeg ligger. Har en fantastisk mann som stiller opp og nå er på vei til vaktapoteket for å kjøpe sea-band og kvalmestillende tabletter. Samt loff, så jeg kan prøve å spise ristet brød med smør på.

Sleit med kvalme i 5 uker selv, men det var ikke stort å gjøre med det,desverre... Prøvde seaband uten noe særlig effekt. Men akupunktur hjalp litt. Nå hadde jeg lavt blodtrykk i tillegg, så var veldig svimmel. Du bør i hvertfall spise regelmessig. Sult gjør kvalmen verre. Kvalmestillende får man ikke uten resept, men du kan jo prøve reisesyketablett. God bedring!

Gtavide får dessverre ikke kvalmestillende uten resept. Med kanskje du har det? Salt potetgull kan jo hjelpe, det binder jo vesken i kroppen.. Det kan jo hende du har fått omgangssyken, hvis det kom som en brå forverring?

Back
Topp