Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ikke så mye som funker på meg men prøver å ikke bli sulten eller stappmett, da blir det mye verre! Ellers så har jeg hørt at mange syns det hjelper med f.eks grønne epler, mandler og kjeks.
Akupunktur, sea-band som du får kjøpt på apoteket eller ingefærkapsler. Ingefærkapsler funka bra for meg forrige gang, selv om jeg ikke var superkvalm.
Ja, er kjempe kvalm! Kasta opp til uke 18 forje gang, så håper det går fortere over denne gangen. beg å jobb mandag 14.nov. Å er kjipt å måtte starte me sykt kvalme og oppkast (jobber i barnehage)
ja, har vært kvalm og kasta opp siden mandag... hjelper heldigvis med mat, så spiser konstant omtrent ;) Har heldigvis en kjæreste som gir meg frokost på senga hver dag nå, for er skikkelig ille om morningen... Har også kjøpt seaband armbånd og ingefærtabletter, funker det også. Også lakris-seigmenn, mmmmm
Nå fikk jeg tips til min kvalme. Synes det blir verre og verre for hver dag. Og særlig på morgenen. Men Ritzkjeks og lakris-seigmenn visste jeg ikke at hjalp.. Skal sjekke om de hjelper. Kan ikke spise lakris, da får jeg migrene..
Mange her som er kvalme eller?
Jeg sliter veldig!! :(
Ugg jeg ble nok hardere rammet denne gangen... Hva gjør du i forhold til jobb? Tenker viss det er like gale bår jeg er på jobb... Spyr ikke,men er umenneskeli kvalm