Kvalm??

Mialille

Forumet er livet
Mange her som er kvalme eller? 
Jeg sliter veldig!! :(

Har litt kvalme ja! Var spysjuk i 5 mnd sist, så jeg håper jeg slipper unna med bare litt kvalme denne gangen :) har heldigvis ikke kasta opp enda.

Så kjipt med denne kvalmen altså. Håper heller ikke jeg sliter med det så lenge, hadde det bare de 3 første månedene sist. 

Tips for å dempe det litt? :) 

Ikke så mye som funker på meg men prøver å ikke bli sulten eller stappmett, da blir det mye verre! Ellers så har jeg hørt at mange syns det hjelper med f.eks grønne epler, mandler og kjeks.

Okei. :)
Vet at armbånd fra apoteket også funker. Sånne trykk-armbånd. 

Er litt småkvalm innimellom, men ikke blitt så ille enda. Vet at det setter inn for fullt snart. Da skal jeg prøve akupunktur :)

Akupunktur, sea-band som du får kjøpt på apoteket eller ingefærkapsler. Ingefærkapsler funka bra for meg forrige gang, selv om jeg ikke var superkvalm.

Den meldte seg i dag :(

Ikke spist noenting, og klarer ikke tenke på å spise heller.. uff...

også vi som skal i bursdag i dag og i morgen :S

Ja, er kjempe kvalm! Kasta opp til uke 18 forje gang, så håper det går fortere over denne gangen. beg å jobb mandag 14.nov. Å er kjipt å måtte starte me sykt kvalme og oppkast (jobber i barnehage)

Heldigvis ikke kvalm enda.
forrige gang var det intens kvalme uten oppkast fra uke 6-14. Så håper jeg slipper unna :)

marihøna, jeg trur nesten det blir tvillinger på deg jeg :D småkvalm så tidligGøyGøy

JA !

og nå skulle jeg finne fram Ritz-kjeksene for å dempe litt ...men tror du ikke de er blitt MYKE eller?? nedtur !

ja, har vært kvalm og kasta opp siden mandag... hjelper heldigvis med mat, så spiser konstant omtrent ;) Har heldigvis en kjæreste som gir meg frokost på senga hver dag nå, for er skikkelig ille om morningen... Har også kjøpt seaband armbånd og ingefærtabletter, funker det også. Også lakris-seigmenn, mmmmm 

kvelm her også, kan ikke huske at jeg var så kvalm med første man... Blir spennende å c hvor lenge det varer

Nå fikk jeg tips til min kvalme. Synes det blir verre og verre for hver dag. Og særlig på morgenen. Men Ritzkjeks og lakris-seigmenn visste jeg ikke at hjalp.. Skal sjekke om de hjelper. Kan ikke spise lakris, da får jeg migrene.. 

Kom bare med flere tips som roer kvalmen. :)

1frafør+1påvei=2gullunger skrev:
Mange her som er kvalme eller? 
Jeg sliter veldig!! :(

Ugg jeg ble nok hardere rammet denne gangen... Hva gjør du i forhold til jobb? Tenker viss det er like gale bår jeg er på jobb... Spyr ikke,men er umenneskeli kvalm

Jeg blir kvalm når jeg blir sulten jeg... var sånn sist også, men da gav det seg heldigvis ved ca 14 uker ;)

Back
Topp