KVALM

elkva

Glad i forumet
I natt var jeg kjempekvalm. Måtte hente bøtte. Hadde masse halsbrann og vondt i magen + lårene. Kan kvalmen komme av at jeg har vondt i magen? Føler meg litt utenfor.

Det vet jeg desverre ikke?[&:]
Håper det bare var et engangstilfelle, og at du får en fin natt i natt[;)]

Har lest et sted at det er vanlig å få igjen kvalmen den siste tiden vi går gravide....

ORIGINAL: jealie24

Har lest et sted at det er vanlig å få igjen kvalmen den siste tiden vi går gravide....

Dessverre....

Min venninne og svireginne ble begge veldig kvalm om natten på slutten av svangerskapet!! Så det er kanskje noe som er vanlig. Får krysse fingrene og håpe vi slipper unna!

va kvalm i bgeynnelsen av svangerskapet, har kommet litt igjen nå..irriterende...

Var en tur hos legen i sta. Tok prøver og de var fine. Hjertelyden til knøttet var fint og hun lå på tvers. Så da er det bare å ta det rolig.

Jeg hadde en periode når jeg gikk med førstemann der jeg ble skikkelig kvalm, spes på natta.. Det var en periode han vår veldig aktiv, så jeg konkluderte med at han snudde seg og romstrerte der inne jeg, og pressa på magesekken og sånn[8|] samtidig så fikk jeg strekkesmerter nederst i magen... kan det være det samme som hos deg?

ORIGINAL: elkva

I natt var jeg kjempekvalm. Måtte hente bøtte. Hadde masse halsbrann og vondt i magen + lårene. Kan kvalmen komme av at jeg har vondt i magen? Føler meg litt utenfor.
Våkna også i natt av at jeg kasta opp - ikke mer enn at jeg satte det fast i halsen[:'(] men fysjomfysj!

Ja ,det kan jo sikkert være fordi babyene ligger lenger opp nå og presser på magesekken slik at lukkemuskelen kommer over mellomgulvet .Det som er i magesekken da evt. vil jo nødvendigvis komme opp i spiserøret og gulpes/lkastes opp ,,,,Det var godt å høre at alt var bra med den lille da !

Back
Topp