Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Med snuppa var jeg kvalm før jeg hadde testa positivt, og forble det til... uke 18 tror jeg det var!?
..og så kom det tilbake igjen i høygravid-månedene... [:'(]
Med guttungen var jeg bare punkt-kvalm de første 3månedene, det vil si kl 07:30 og kl 11:00 hver dag, med en kjapp tur på do for å spy begge gangene og så var jeg bra igjen [8D] [:)]
Vanskelig å si altså, kan jo være kvalm uansett... [:)]
Greia er vel at det i en stor andel av ekstrem-kvalme-svangerskapene er jenter som ligger i magen? [8|] [:)]
Tror ikke man kan vite kjønn pga kvalme.....og om du er kvalm nå, er det jo ikke sikkert det vedvarer.... Eneste jeg syns det virker som er at de som venter jenter er lengre og mer kvalme enn de som venter gutter (nå nakker jeg om de som er kvalme i det hele tatt) Litt tidlig å si om deg hvis du nettopp har begynt å være kvalm.... Søstra mi var skikkelig dårlig i flere måneder med begge sine gutter.....så tror nok det kan være litt tilfeldig [;)]
æsj, d er noe jeg ikke savner...selv om det bare vara i 3 uker[&o], jeg fungerte IKKE noen av de dagene...lå rett ut på sofan, og kika rett i taket[:'(]