Kvalm, uvell..

S-mamma

Gift med forumet
Noen fler som føler seg slik?
Har hatt det sånn siden fredag, litt opp og ned.
På fredag på jobb ble jeg svimmel og skikkelig uvell, dro til legen. alle prøver der var ok, men får svar på jern og vit ol imorgen.
Litt uggen-kvalm, spes etter spist, trodde dette skulle være over.

Noen fler som føler seg slik?
Har hatt det sånn siden fredag, litt opp og ned.
På fredag på jobb ble jeg svimmel og skikkelig uvell, dro til legen. alle prøver der var ok, men får svar på jern og vit ol imorgen.
Litt uggen-kvalm, spes etter spist, trodde dette skulle være over.
Jeg og er kvalm og uvel for tiden, og det kommer hver gang jeg er sliten eller litt stresset. Jeg vet at jeg er kvalm fordi jeg akkurat har fått ny jobb og måtte fortelle at jeg er gravid med en gang.

Ja, legen sa det kunne komme av at jeg var sliten.

Ja, legen sa det kunne komme av at jeg var sliten.
Det er vanlig gjennom hele svangerskapet å bli kvalm når man er sliten. Det er litt av grunnen til at mange blir delvis sykemeldt for å kunne slappe litt mer av. Hvis du ikke rekker å hvile nok til å hente deg inn igjen bør nok du også vurdere det. Hva mente legen om det?

Jepp.. har vært veldig svimmel, uggen / kvalm kastet opp noen ganger denne helgen nå ! Hodepine også akuratt det samme skjedde rundt uke 20 sist gang .. besvimte på butikken en gang og gikk og målte blodprosenten som var på 10.. men siden jeg var gravid var den ikke lav sa han .. gruuer meg til imorgen!

Blir ofte kvalm. Mye som presser oppover nå

Jepp.. har vært veldig svimmel, uggen / kvalm kastet opp noen ganger denne helgen nå ! Hodepine også akuratt det samme skjedde rundt uke 20 sist gang .. besvimte på butikken en gang og gikk og målte blodprosenten som var på 10.. men siden jeg var gravid var den ikke lav sa han .. gruuer meg til imorgen!
Jeg er også ekstra svimmel rundt uke 20, og merker at det er blitt sånn denne gangen også.

Mye kvalm, svimmel og generelt uvel. Vært slik med alle tre <3 ikke noe galt hos meg ihvertfall :)

Da har jeg fått svar fra legen, har lav ferritin og d vit. så er fult sykemeldt tom onsdag, da har jeg ny legetime.
jeg har virkelig følt på meg hele helgen at alt ikke var som det skulle, følte meg ikke bra.

Back
Topp