Jeg måtte handle litt, inn i butikken begynte jeg å spy ,,så jeg løp ut ,jeg var kvalm og brekker ..hva gjør jeg ? I tillegg så studerer jeg , er nødt til å bli ferdig ,,er så redd for at jeg ikke klarer å fullføre den siste semesteret 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje prøv Afipran, det bruke å hjelp mot kvalmenJeg måtte handle litt, inn i butikken begynte jeg å spy ,,så jeg løp ut ,jeg var kvalm og brekker ..hva gjør jeg ? I tillegg så studerer jeg , er nødt til å bli ferdig ,,er så redd for at jeg ikke klarer å fullføre den siste semesteret![]()
Huff ,tror ikke jeg klarer å fullføre detJeg sliter litt selv. Jeg tar Afipran hvis jeg skal ut på noe. Jeg studerer også og skal ha inn en hovedoppgave. Den har jeg ikke overskudd til![]()
Jeg fikk beskjed om å ta reise syketabletter postafen, men jeg vet ikke om det hjelper ? Noen som har prøvd i tillegg er jeg redd for at det skjer noe med fostret ved å ta tabletter (bivirkninger )
Ja det er derfor jeg ikke tørr å at vil helst vente lengst mulig ..jeg håper jeg blir bedre når jeg starter , hvis jeg blir like dårlig som nå , så ser det ikke bra ut ..Jeg fikk postafen utskrevet av gynekolog, så regner med det er relativt trygt. Han sa det var bedre virkning enn afipran. Har ikke tatt noen da fordi jeg er skeptisk til medisiner (generelt altså)
Prøv å slapp av, hvil deg, spis regelmessig.
Semesteret er ikke startet enda, sannsynligvis er du bedre om noen uker![]()