Kvalm ,uvel,slapp

Mysecondbaby

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Jeg måtte handle litt, inn i butikken begynte jeg å spy ,,så jeg løp ut ,jeg var kvalm og brekker ..hva gjør jeg ? I tillegg så studerer jeg , er nødt til å bli ferdig ,,er så redd for at jeg ikke klarer å fullføre den siste semesteret :(

Jeg måtte handle litt, inn i butikken begynte jeg å spy ,,så jeg løp ut ,jeg var kvalm og brekker ..hva gjør jeg ? I tillegg så studerer jeg , er nødt til å bli ferdig ,,er så redd for at jeg ikke klarer å fullføre den siste semesteret :(
Kanskje prøv Afipran, det bruke å hjelp mot kvalmen :)

Jeg sliter litt selv. Jeg tar Afipran hvis jeg skal ut på noe. Jeg studerer også og skal ha inn en hovedoppgave. Den har jeg ikke overskudd til :(

Jeg fikk beskjed om å ta reise syketabletter postafen, men jeg vet ikke om det hjelper ? Noen som har prøvd i tillegg er jeg redd for at det skjer noe med fostret ved å ta tabletter (bivirkninger )

Jeg tok postafen en dag. Ble ikke mindre kvalm, men SINNSYKT trøtt!! Følte meg dopa :(

Jeg fikk beskjed om å ta reise syketabletter postafen, men jeg vet ikke om det hjelper ? Noen som har prøvd i tillegg er jeg redd for at det skjer noe med fostret ved å ta tabletter (bivirkninger )

Fikk postafen på resept av legen. Hadde som hun over, ingen virkning, ble bare veldig trøtt. Var og i studier sist jeg var gravid, måtte tilslutt bare utsette det:((

Jeg har allerede utsatt det max, så jeg må bare bite tennene sammen. Jeg har vært gjennom mange aborter i løpet av studiet, noe som har ført til at jeg har utsatt og utsatt.

Du kan høre med legen hva som kan hjelpe. Har du forsøkt med sånn bånd rundt armen? Kjøpes på apoteket.

Ja det har jeg prøvd ,men føler ikke det hjelper mye i tilleg så er det veldig ubehagelig å ha på ..

Jeg fikk postafen utskrevet av gynekolog, så regner med det er relativt trygt. Han sa det var bedre virkning enn afipran. Har ikke tatt noen da fordi jeg er skeptisk til medisiner (generelt altså :-p)

Prøv å slapp av, hvil deg, spis regelmessig.

Semesteret er ikke startet enda, sannsynligvis er du bedre om noen uker :-)

Jeg fikk postafen utskrevet av gynekolog, så regner med det er relativt trygt. Han sa det var bedre virkning enn afipran. Har ikke tatt noen da fordi jeg er skeptisk til medisiner (generelt altså :-p)

Prøv å slapp av, hvil deg, spis regelmessig.

Semesteret er ikke startet enda, sannsynligvis er du bedre om noen uker :-)
Ja det er derfor jeg ikke tørr å at vil helst vente lengst mulig ..jeg håper jeg blir bedre når jeg starter , hvis jeg blir like dårlig som nå , så ser det ikke bra ut ..

Afipran og postafen e begge tbl som e brukt en god del i sammenheng med svangerskap og som e beregna som trygg første del av svangerskapet.. :)
Her funka ikke postafen men afipran har litt virkning. ..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg studerte sist. Gikk bra, men hadde ikke mye til liv utenom da, sov en time eller to (kanskje tre også) på ettermiddagen hver dag, gjorde lekser på kvelden, da gikk det fint :) hadde da selvfølgelig ikke barn fra før.. :) Husk: det kan bli lettere etter første trimester..

Back
Topp