Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svarNormalt. Drikk mye vann og få i deg mat.
Samme her. Blitt litt bedre, men har ikke så veldig stor matlyst..Blir uggen å mister matlysta,har vært sånn med alle 4 barna her
Håper det kommer segSamme her. Blitt litt bedre, men har ikke så veldig stor matlyst..
Jeg får alltid en rar følelse i kroppen når jeg ammer, litt sånn akutttrangtilågråte-følelse... rart[emoji854]
Håper det kommer seg
Jeg har lyst på ALT med melk i, kun siden jeg må gå uten melkeprodukter noen uker
Jeg drikker havremelka med sjokoladesmak så det suuuuser etterPssst- d finnes produkter fra oatly og andre som faktisk er gode melkefrie produkter [emoji16] til og med god sjokolade!
jeg opplever at jeg blir litt kvalm og uvel under amming. Absolutt ikke hver gang, men noen ganger om dagen. Det gir seg med en gang hun er ferdig med å spise. Flere som har opplevd det?
Jeg får alltid en rar følelse i kroppen når jeg ammer, litt sånn akutttrangtilågråte-følelse... rart[emoji854]
Hun er snart 8 uker, og livmoren er tilbake til normal størrelse men skal bli flinkere til å spise og drikke før amming. Leste at det kunne komme av et lite blodtrykksfall når man ammer..Jeg fikk det i begynnelsen. De første ukene etter fødsel. Fikk forklart fra jordmor at det var pga at livmoren trakk seg sammen når man ammet. Når livmoren er ferdig med trekke seg til sin normale str så føler man ikke det lenger. Mulig det varierer fra person til person. Er det lenge siden fødsel?Jeg kjenner ikke det lenger. Er 7 uker siden fødsel. Men jeg blir kjempe trøtt under amming. Blir det fortsatt og vært det siden fødsel.
Jeg drikker havremelka med sjokoladesmak så det suuuuser etter
Ja jeg har 2 barn som reagerer på laktose så jeg er EGENTLIG godt kjent med alt av sånne produkter men jeg må innrømme at hodet mitt består av kun grøt å bomull for tiden så ingen av de varene har streifet tankegangen min de siste ukene huff... men nå er jeg nokså sikker på att melkeprodukter/kumelk ikke er årsaken til all lufta til babyen. Er livsikker på at han rett å slett ikke tåler laktose. Han har så mye luft i den lille kroppen sin at det bare kan ikke beskrives..Haha, du veit at d finnes sjokolade du kan spise også? [emoji8] og is! Masse snacks altså- må bare finne d i butikken eller få de til å ta d inn [emoji28] hilsen ho som levde lenge på melkefritt!
Jeg fikk det i begynnelsen. De første ukene etter fødsel. Fikk forklart fra jordmor at det var pga at livmoren trakk seg sammen når man ammet. Når livmoren er ferdig med trekke seg til sin normale str så føler man ikke det lenger. Mulig det varierer fra person til person. Er det lenge siden fødsel?Jeg kjenner ikke det lenger. Er 7 uker siden fødsel. Men jeg blir kjempe trøtt under amming. Blir det fortsatt og vært det siden fødsel.