Kvalm uke 6

Ble også bråkvalm uke 6. Rundet uke 9 idag ogvirker som om den verste kvalmen har begynt å mildne *bank i bordet*

Lykke til ❤️ d går nok bra....
Takk. <3 satser på det. Så lenge spira blir med hele veien denne gangen så får jobben gå som den går. Blir det for mye så får jeg bare si i fra. =) får ta med en del snaks. Hehe.
Håper du føler deg bedre snart.

Kom en kvalm snikende på meg.. i går lå jeg i fosterstilling til kl16. 00 i senga.... I dag til 1630.
Klart å få i meg 2 skiver og noen salte kjeks.
Er dere like kvalme?
Angrer litt nå på at jeg ventet på kvalmen skulle komme..... Og ble bekymret siden jeg ikke var
Tror jeg skal gå til innkjøp av ingefær....

Uff, så slitsomt:( Har hatt noen dager som høres veldig sånn ut.. Håper det går fort over! Før du går til innkjøp av ingefær så burde du lese litt om ingefær under graviditet. Til vanlig drikker jeg alltid et glass eller to av ingefær- og sitronvann når jeg står opp og før jeg legger meg, men så leste jeg at ingefær kan fremprovosere spontanabort:nailbiting:

Kom en kvalm snikende på meg.. i går lå jeg i fosterstilling til kl16. 00 i senga.... I dag til 1630.
Klart å få i meg 2 skiver og noen salte kjeks.
Er dere like kvalme?
Angrer litt nå på at jeg ventet på kvalmen skulle komme..... Og ble bekymret siden jeg ikke var
Tror jeg skal gå til innkjøp av ingefær....

Er bare 5 + 1 men ble kvalm allerede for ei ukes tid siden. Spesielt når jeg ikke har spist! Eller om jeg spiser for mye:p

Jeg ble brått kvalm i uke 6 med begge jentene, varte til uke 12-13.
Denne gangen er jeg ikke kvalm overhodet. (8+6 i dag).

Jeg ble brått kvalm i uke 6 med begge jentene, varte til uke 12-13.
Denne gangen er jeg ikke kvalm overhodet. (8+6 i dag).

jeg er heller ikke kvalm. Kan bare føle meg litt uggen på morgenen når jeg ikke har fått spist, men ikke direkte kvalm :happy:

Back
Topp