Kvalm på jobb

Augustspire

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maiskolbene 2023 :-)
Junibollene 2023
Nå har det seg sånn at jeg ofte ikke spiser i pausene på jobb, nå har jeg vært på jobb i en time og måtte allerede gå for å spise da kvalmen plutselig slo inn :arghh: flere som ikke alltid husker å spise lite og ofte?

Nå har det seg sånn at jeg ofte ikke spiser i pausene på jobb, nå har jeg vært på jobb i en time og måtte allerede gå for å spise da kvalmen plutselig slo inn :arghh: flere som ikke alltid husker å spise lite og ofte?
Spiser konsekvent ofte her. Blir fort mett fordi kvalmen blir stor dersom det blir for mye også. Hater den kvalmen. Det e faktisk det værste med å gå gravid syns jeg. Smerter og bekken er vondt det og men det å være kvalm hele tiden går utover psyken til slutt. Heldigvis bare en periode for noen.

Jeg er pingle og holder meg hjemme når kvalmen er der hahah!

Her har også kvalmen meldt sin ankomst. Uke 6 i dag. Brekker meg nesten av tanken på mat, men når jeg spiser går det fint. Men så kommer kvalmen snikende etter jeg er ferdig :dead:

Sliter veldig på jobb :nailbiting:

Jobber i barnehage og på fredag fløy jeg på do hvert 10 min ca fra 8 - 13. Først da roa kvalmen seg :banghead: krysser fingrene for bedre dag imorgen:smiley-angelic001

Hvis det skal fortsette i 6 uker til så blir det vanskelig å fungere på jobb gitt..

Har dere prøve seaband? Funker for meg! Er ikke superkvalm men kvalm nok...

Back
Topp