Kvalm og uvel

borga001

Elsker forumet
Flere som har blitt litt kvalm og generelt mer trøtt og uggen i kroppen? Blir litt bekymret om det er normalt eller ikke. Målte blodtrykk hjemme idag, og det var normalt.

Jeg er absolutt det! Mye smådårlig og veldig trøtt og slapp. Sover mye for tiden. Tror kanskje det er fordi kroppen blir tyngre og at det er mye som skjer nå.

Samme her! Skikkelig uggen, småkvalm og svimmel!! Håper det er forbigående og at det ikke skal være slik i 9 uker til!!

Her også! Føler det er litt fordi han begynner å bli så stor at han presser på mye inni der. Blir mer kvalm når jeg presser magen litt, for eksempel bøyer meg ned eller sitter bøyd fremover.. Men når jeg ligger så blir det litt bedre.

Samme her! Mer kvalm pga press på diverse organer, blir fort kvalm hvis jeg er sulten, mer trøtt (får heldigvis sove godt på natta), nummen/strømninger i rygg/rumpe/lår pga nerver i klem. Så er redd den fine glødeperioden er over :nailbiting:

Jepp, kvalmen er tilbake! Dårlig matlyst, og ikkje minst pustevasker så fort det er mat innabords. xsmile9

Tilbake til småkvalm, trøtt og utrolig dårlig smak i munnen, likt som første trimester. I tillegg så begynner symfysen å krangle så er glad det snart er termin :hilarious:

Ja, her og. Svir i tillegg i mellomgulvet nærmest konstant nå, spesielt hvis jeg ligger på sofaen og om natten :( må tygge gaviscon i ett sett.. magesyren svir i hele mellomgulvet!

Uff ja :o Føler neg ikke helt på topp om dagen. Halsbrann, lite matlyst, kvalm, uggen og smerter av bekkenløsning.

Alt er er ork om dagen... utrolig sliten og trøtt, halsbrann, lillemor presser på magen ofte, kynnere, mensmurringer, tungt å puste, søvnvansker, urolige bein, småkvalm, vondt i korsrygg og bekken. Blæh.

Ja! Har begynt å kaste opp igjen på morgningen :( Kvalmen sitter ganske lenge etterpå. Så ble plutselig kjipt igjen å gå gravid :p

Jeg er også kvalm og uvel. Store deler av dagen,mye halsbrann. Husker at det sist gang svei i brystet og til og med ut i armen(litt nærmere termin). Hatt flere netter nå hvor jeg har kastet opp også [emoji54] Vi får ha nedtelling til dette er over [emoji177]

Dausliten har jeg vært i månedsvis. Kvalmen kommer litt igjen nå siste ukene. Når jeg er sulten eller spiser for fort...

Her kom kvalmen tilbake i 3. Trimester. Mest på morgenen eller om jeg er sulten. Er også trøtt og sliten, men sover dårlig pga en 2 åring som sover dårlig.

Sliter også med det som kjennes ut som skarpe knivstikk i symfysen, spesielt når babyen rører på seg. Helt jævlig!

Pusten er derimot blitt bedre, men alt er tungt nå.

Blitt kvalm igjen om morningen. Kommer seg med frokost. Men må stå opp for jeg er uggen og sulten. Styr!

Back
Topp