Kvalm og utslitt av ingenting

MittAlt

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2020
Skulle bare sette på en maskin med klær, ja da måtte kvalmen komme med en gang.. Jeg som trodde jeg faktisk følte meg bittelitt bedre i dag..

Du er ikke alene! Alt føles som er ork for tiden, husarbeid det verste...

Spydde i går, midt på kjellergulve pga klessvask, ble kvalm av å bøye meg for å legge klær inn og rakk ikke doen:laughing021

Samme her..
Gravid med tvillinger og får alt dobbelt virker det som.

Åå føler så med dere! Mitt forrige svangerskap var jeg så sykt kvalm og dårlig at jeg var mye sykemeldt. Men er ikke så kvalm enda (5+4) men er bare utrolig sliten! Orker ingenting og i tillegg ha en 2 åring i hus!

Sender dere varme klemmer!

Åå føler så med dere! Mitt forrige svangerskap var jeg så sykt kvalm og dårlig at jeg var mye sykemeldt. Men er ikke så kvalm enda (5+4) men er bare utrolig sliten! Orker ingenting og i tillegg ha en 2 åring i hus!

Sender dere varme klemmer!
Høres ut som meg. 5+3 men ikke så kvalm enda. Har en snart 2 åring og forrige svangerskap var jeg helt ødelagt og sykemeldt pga kvalmen. Krysser virkelig fingrer for at jeg ikke blir like dårlig:)

Merker det på kveldene etter jobb, da er jeg sliten og blir mer dårlig. Veldig godt å lade og ikke gjøre noe i helgene.

Føler så med dere!!

Mine 3 tidligere svangerskap har bestått av mye kvalme er 5+5 i dag, merker ingen ting ennå

Føler med dere alle! Her kom kvalmen kastet på meg 6 + 2 og jeg har vært sykmeldt siden. :(

Føler med dere alle !!! <3 kvalmen kom kastet på meg i uke 7 og er like ille hver dag :( prøver jeg å bevege meg litt hjemme , må jeg ta ørten pauser og pulsen min blir skyhøy. Føles rett og slett ut av en blanding av dagen derpå og dagen etter en skikkelig omgangssyke :( jeg er sykmeldt bare til onsdag (i den splitter nye jobben min...) men merker at jeg ikke er klar for å jobbe enda :(:(

Back
Topp