Kvalm og andre plager

ingerj

Forelsket i forumet
Er nå uke 37+0, og har de siste par dagene vært så utrolig kvalm :( jeg brekker meg, og har også sure oppstøt og raper :( har også mye mer utflod enn tidligere, tyntflytende blank/gulbrun. Nå må jeg bruke bind, truseinnlegg holder ikke lenger :( begynner å bli lei. Andre som kjenner seg igjen? Har ikke mange kynnere i løpet av døgnet, men de jeg har er sterke. Har også litt vondt i korsryggen og vondt når jeg går :(

Høres helt likt ut som forrige svangerskap for meg! Hvis det er så mye at du må bruke bind og det er gul/brunt høres det jo ut som fostervann. Jeg var også 37+1 og var dårlig/rar i magen hele dagen. Så gikk vannet akkurat som du beskriver og det var misfarget (høres ut som ditt også er i så fall). Ring føden! Spennende!

Det er nok ikke fostervann, det er nok bare mer utflod. Ringte føden nå, og fikk beskjed om at økt utflod på slutten er helt normalt, og at kvalmen sikkert kom av påkjenningen på fordøyelsen pga babyen. Så da blir det bare å holde ut de siste ukene :p

Kjenner meg igjen i plagene dine jeg også. Har vært kvalm de siste ukene og lite matlyst, økt utflod og en god del halsbrann.
Snaaaaaaart ferdig! :P

Er 37 idag og høres identisk ut med mine plager. Mindre utflod, men kvalm og vondt. Blæ

Tusen takk for responsen jenter :) setter stor pris på det. Deilig å vite at det ikke bare er meg.

Jeg trodde jeg hadde tisset litt på meg før I kveld, uten at jeg kjente det selv. Så var fint å lese at det virker vanlig :)

Back
Topp