Kvalm-noe salt å ha i veska?

Strikkemaskinen

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
De siste dagene har jeg begynt å bli litt kvalm jeg også. Men heldigvis ikke så ille enda! Men tenkte at jeg kanskje kunne få noen tips hos dere. Når jeg blir kvalm kjennes det ut som at noe salt ville kunne hjelpe (søtt hjelper hvertfall ikke! ) Er det noen som har et godt tips til noe salt som jeg kan ha i veska? Sånn at kvalmen forhåpentlig gir seg og jeg kan klare å fortsett med det jeg dreiv med?!

Jeg kjøpte salt lakris i dag.. Lakerol sine sukkerfrie! Det hjalp litt på kvalmen, men trodde bukseknappen skulle ryke.. Ble såå opplåst :p

Hva med de små posene med snack-a-jack? Jeg har hatt en sånn pakke på jobben, så ikke sulten har skullet ta overhånd i alle fall...kan tenke meg de funker på kvalme og. Og ikke mye kalorier heller :-)

Tusen takk for gode tips! :) Her er det flere ting som jeg skal prøve. Kommer til å kjøpe både småpakker med ritzkjeks og salte pastiller i kveld sånn at det kan testes i morgen!

Jeg smører meg rett og slett en ekstra matpakke som jeg går med i veska og frukt utover det. Fått litt dilla på harde, røde epler :D

grønne epler! !Deler opp i båter på morgenen, dynker i vann og legger i brødpose . Bare å fiske opp en når kvalmen kommer.

Tyrkisk pepper. Jeg gomlet det som besatt da jeg var gravid sist gang. Det hjalp veldig på kvalmen, særlig hvis jeg satt i bil.

Back
Topp