Kvalm nå?

Solalala

Forelsket i forumet
Jeg har klart meg gjennom hele første trimester uten å være kvalm, men nå når jeg runda 13 uker så klarer jeg ikke holde på maten, middag føles uoverkommelig og frokost er uaktuelt. I dag prøvde jeg å spise frokost tre ganger, men kasta opp hver gang. Er det ikke typisk? Nå når kvalmen egentlig skal gå over, så kommer jeg og motbeviser det hele...

Jeg har gått fra heldagskvalm til ekstremt morgenkvalme. Magen vrir seg og sotter jeg ikke musestille komme det i retur. Sitter å strever med å mote meg til å spise litt mer... Usj...

Er heldigvis over kvalmen nå. Ble litt kvalm viss jeg ventet for lenge med å spise, og viss det var for mye matlukt og andre ekle lukter. Noen matvarer klarte jeg ikke. Men har heldigvis ikke kastet noe opp.

Huff, så kjedelig at den kom så sent da.
Jeg er kvalm enda og har vært det siden uke 5 + noe...
er 11+3 nå :-P

Satse på at vi alle snart er bedre.

Jeg har klart meg gjennom hele første trimester uten å være kvalm, men nå når jeg runda 13 uker så klarer jeg ikke holde på maten, middag føles uoverkommelig og frokost er uaktuelt. I dag prøvde jeg å spise frokost tre ganger, men kasta opp hver gang. Er det ikke typisk? Nå når kvalmen egentlig skal gå over, så kommer jeg og motbeviser det hele...

Nei heldigvis. Kvalmen har stort sett gitt seg helt på meg nå, men kan komme litt tilbake innimellom hvis jeg gjør for mye. For mye vil si å ta en tur til byen å spise lunch med ei venninne :p
Kan fortsatt bli små-kvalm på kveldene av og til.

Får håpe det ikke er noe som varer Solalala og at du snart er bra igjen :)

Litt godt å høre at jeg ikke er alene! Jeg ble kvalm med oppkast i uke 12, er nå 14+4 og har denne uken kastet opp annen hver dag og har null matlyst! Gått ned 4kg på 2 uker... Trodde jeg slapp billig unna, men neida. Nå lurer jeg på hvor lenge det varer. Jordmoren min sa: hvis det ikke går over til uke 16 så går det mest sannsynlig over rundt uke 20, så får se hvor lenge vi må holde ut med dette. :(

Her er det ingen oppkast, men ekstremt kvalm nesten hele døgnet.

Du er unntaket som bekrefter regelen, som man sier :p

Jeg er fortsatt kvalm, og har vært det de siste snart 11 ukene :(

vært kvalm siden uke 5-6, fortsatt kvalm fra kvelden av, igjennom natta og på morningen :( 13 uker i morgen :)

Back
Topp