Kvalm nå?

Bruker18tr

Flørter med forumet
Har de siste dagene kastet opp flere ganger. I dag har jeg kastet opp alt jeg har prøvd å spise. Har ikke kastet opp tidligere i graviditeten, bortsett fra litt kvalme i uke 7-8. Er nå i uke 13? Er det andre som har blitt kvalm så sent? :/

Jeg har vært kvalm og kastet opp siden uke 4-5 da, enda kvalm 15+5 oppkastene er heldigvis heldigvis ikke hver dag lengre

Jeg har også vært kvalm siden uke 4-5 og er det enda i uke 13-14. Men det har blitt bedre så håper det fortsetter å bli bedre:)

Vært dårlig siden 5-6 å er det enda i uke 13. Betydelig bedre å spyr ikke hver dag lenger men nok til at det hemmer meg mye enda. Oppkasten er vært på mårran å kveld, men kvalmen kommer hver gang jeg eter. Kjempe stas

Jeg var uggen og uvel i starten av svangerskapet også, men den skikkelige kvalmen med masse oppkast kom ikke før i uke 11. Jeg har kastet opp i 9 mnd i to svangerskap før, så jeg er nesten litt lettet over at det nå endelig kjennes "riktig" ut. :P Hvis det bare er et par dager du har kastet opp, så kan det jo like gjerne hende at du bare har fått omgangssyke da.

Jeg er også forsatt mye kvalm og kaster opp av og til er snart 15 uker nå

Jeg var ikke kvalm i det hele tatt de første 10 ukene. Uke 11-14 var derimot helt forferdelig! Kvalm HELE døgnet og kastet opp alt jeg spiste. Gikk ned 4kg :/ 15+4 i dag og har heldigvis blitt bedre de tre siste dagene :D Håper det holder seg..

Kvalm fra uke 6 ca, men kastet ikke opp før 13+2, og det var den verste perioden syntes jeg! Gått over nå for litt over en uke siden,16+0 i dag.

Er tidvis kvalm enda jeg også, 16+4 nå. Men det er ikke så ikke som tidligere, heldigvis!
Mitt første svangerskap kastet jeg opp nesten daglig i 6 mnd, så jeg er glad det ikke er slik denne gangen :)

Er 13+2 og er fremdeles veldig kvalm. Er inne i min 3. uke med sykemelding og kvalmen har mye av skylda. Kaster heldigvis ikke opp kjempemye, "bare" en gang eller to om dagen. :)

Fortsatt litt kvalm 15+1, men MYE bedre! Det er verst når jeg har spist mye, eller for lite...

Ja da, kvalm og oppkast her også. Riktig nok ikke like ille som tidligere:)

Jeg har vært kvalm siden før positiv test :p

Er nok veldig vanlig at symptomer kommer og går litt :)

Jeg e fortsatt litt kvalm enda. Om jeg spiser for mye kommer det opp igjen, jeg blir kvalm å spyr av diverse lukter osv. Ja, er skikkelig lei nå, sist ble jeg kvitt kvalmen i uke 14, så håper det er over nå som jeg er i den uken.

Back
Topp