Kvalm morgen eller kveld? = kjønn

Kvalm hele dagen, med en gang jeg er litt sulten kommer det, og blir sulten kort tid etter forrige måltid...

Første, ikke kvalm i det heletatt = jente

Andre, kjempekvalm frem til ettermiddagen, frem til uke 12 ca = jente

Tredje(nå) kvalm hele dagen! Værst om jeg blir sulten eller har spist noe søtt. Får så ekkel ettersmak :/ regner med jente denne gangen også :p

Hva med når man er mest kvalm på ettermiddagen, eller at det stort sett kan komme hele døgnet? En av hver da?:D (gravid med tvillinger)

Jeg er kvalm stort sett hele tiden, bortsett fra rundt middag, merkelig nok. Blir spennende å se hva som skjuler seg i magen[emoji87]

Uggen om morran og oppkast på kveld [emoji28]

Nå i uke 9 er kvalmen verst på kvelden.

Jeg er kvalm hele døgnet. Men det er alltid værst om morgenen. Og de 2 gangene jeg har kastet opp til nå, har vært på morgenen/formiddagen. Ellers går jeg bare rundt å brekker meg konstant :p sykt lei, slik har det vært siden ca. Uke 5 :p Nå er jeg på slutten av uke 12 :)

Hele dagen, ingen forutsigbarhet på når det er verst.

Jeg kan faktisk være småkvalm/kvalm innimellom enda.. er 10+1 idag, og det varte kun til 8+0 sist gang.. spennende

Hos meg bygger det seg også opp ila dagen. Aller verst på kvelden. Har en veldig ekkel smak og lukt i munnen som gjør meg kvalm og vond i hodet.. Prøver hele tiden nye ting for å fjene den ekle smaken, men ingenting funker.

Jeg kan faktisk være småkvalm/kvalm innimellom enda.. er 10+1 idag, og det varte kun til 8+0 sist gang.. spennende
Verst på mårran, men kjenner det ofte på kveld også, ulikt sist... Kanskje det blir jenter på oss begge? [emoji14]

Med første var jeg kvalm hver gang jeg begynte å bli sulten = gutt. Med neste ble jeg kvalm hver gang jeg spiste mat = jente. Denne gangen har jeg bare vært kvalm hele tiden

Var kvalm med jenta ca 5-7 5uke
Gutten min fra egget festa seg til 11+3
Dette er det svangerskapet med værst kvalme!!

Last edited:
Jeg må rette min til kvalm hele tida, men forverring på kvelden.

Skjønner ikke helt hvorfor det skulle være kjønnsforskjeller på hvor dårlig man blir da? Etter hva jeg hadde hørt er man dårlig i denne perioden pga mye østrogen og progesteron pga at vi holder på å danne morkaker eller noe.

Kvalm sporadisk hele dagen/døgnet. Første svangerskap med kvalme, etter to helt uten, så det er helt annerledes. Jeg har forøvrig både gutt og jente fra før, så ikke godt å si. Kanskje det er to? [emoji23]

Er idag 11+3, og blir enda kvalm og uggen dersom jeg blir sulten.. men kjenner at jeg får mer og mer lyst på usunne ting... prøver å holde meg til helgene. Magen reagerer også hvis jeg spiser for mye. Middag og brødmat frister egentlig ikke

Fortsatt kvalm store deler av dagen. Intetkjønn da eller? :hilarious::hilarious:

Back
Topp