Kvalm morgen eller kveld? = kjønn

Nukis

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Marsboerne2017
August 2018
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Mora mi var kvalm på morgen når hun ventet min bror, og kvalm på kveld når hun ventet meg. Jeg husker ikke fra sist om når på døgnet jeg var kvalm når jeg bar på lillegutt. Tenkte derfor det hadde vært morsomt med en tråd vi nå kunne skrive om når vi er kvalme (når det er ferskt i minnet), og så se tilbake på denne tråden når vi vet kjønn :)
 
Jeg har vært kvalm og uggen siden 6+1. Det er nå 2 uker siden. Er egentlig uggen hele dagen, både formiddag, ettermiddag og kveld. Men kjenner meg mest frisk rett etter å ha våknet :)
 
Kvalmen kom først hos meg for et par dager siden. 9 uker nå. Er i ok form når jeg våkner, men litt utpå dagen blir jeg kvalm. Så stopper det opp litt, og blir skikkelig ille fra sen ettermiddag til jeg sovner.. fryktelig ubehagelig.. trodde jeg var sikret og slapp kvalmen.. Meeen neeeeida. Haha [emoji28]
 
Skikkelig kvalm hele dagen..
 
Stort sett uggen gjennom hele dagen, men verst på natta og på morgenen frem til lunsjtider.
 
Stort sett hele dagen, men verst på ettermiddagen.
 
Verst om natten her. Våkner hele tiden. Ellers kan jeg ha en dag uten å være kvalm og være kvalm hele dagen etterpå.
Med sønnen min var jeg bare litt kvalm. Denne gangen er jeg skikkelig kvalm
 
Kvalm morgen og kveld, det bygger seg opp og blir værst mot kvelden [emoji28]
 
Kvalm fra jeg våkner til jeg sovner. Samme som sist da ble det gutt.
 
Vært kvalm siden 3+5, ble brått verre 6+0. Kvalm hele dagen og hele natta, sjelden det letter noe[emoji20]
 
Kvalm når jeg er sulten. Forsvinner om jeg spiser mye, ikke om jeg spiser litt.
 
Kvalm hele døgnet. (Utenom rett etter at jeg har spist meg passelig mett.) Verst om morgenen.
 
Sykt kvalm hele dagen. HELE dagen. Kan ikke stå på beina, da spyr jeg bare.. har vært sånn de to siste svangerskap[emoji13]
 
Back
Topp