Kvalm men har appetitt

Wildberg

Forumet er livet
Jeg blir så fort sulten (når jeg ikke er kvalm, vel og merke) og er redd for å legge på meg alt for mye, ikke minst, fore den lille med usunn og unødvendig mat. (La på meg 21 kg med førstemann )Man skal visst bare ha 300 mer kalorier når man er gravid. Er det flere som opplever det slik? NB: er ikke på slankern så jeg ikke blir misforstått her...

Sånn har jeg hatt det de siste dagene og.. Forsøker å spise litt når jeg merker at jeg blir sulten, for orker ikke at kvalmen skal bli verre. Spiser da gjerne et knekkebrød, en yoghurt eller noe frukt om jeg blir sulten mellom måltidene:)

Er sånn her og. Men er bare sånn på ettermiddag og kveld. På morran eier jeg ikke matlyst. Men fra middagen og utover kvelden kunne spist ustanselig :( Men har kjøpt meg frukt og bær så prøver å holde meg til det! :)

Så flink og sunn du er. Får handle inn litt frukt og bær

Ahh føler jeg spiser og spiser og aldri blir mett! Vil ikke legge på meg mer enn strengt nødvendig, så prøver å putte mest mulig sunt i meg, men blir jo aldri mett jo.. Så selv om jeg spiser greit sunt, så er det store mengder mat, større enn vanlig ihvertfall. Blir jo bare enormt kvalm når jeg er sulten så må jo bare spise.. Har blitt stor fan av hjemmelaget smoothie så går mye i det på kveldene.

Godt vi er fler!!
Mannen har begynt å lure på meg,jeg kan spise hele tiden,og er nesten alltid sulten!
Prøver å beherske meg,og spise frukt og sånt istedet,men ikke lett!! :/
Også blir jeg så kvalm (og grinete) når jeg er sulten! Bah.. SKal ikke være lett!!
Sikker på at jeg kommer til å rulle etterhvert :P

Kjenner meg igjen! Jeg har merket at så fort jeg er sulten, blir jeg kvalm, eller kvalmere alt etter som :P Prøver å drikke myye vann, spise sunt, tror ikke akkurat sukker og fett hjelper så mye på.. :) Syntes syrlig frukt og smoothie hjelper litt, spiser litt havrekjeks med ost, knekkebrød, salt pålegg (skulle ønske en kunne spise spekemat!), sutter på gulrøtter, og drikker te.
Merkelig at en kan være sååååå sulten og sååå kvalm på en gang!

Ja,det er veldig merkelig!!
Nei,merker at jeg blir kvalm av sukker også,så er mest mat det går i :P

Back
Topp