Kvalm :( (Litt klaging)

linda86

Flørter med forumet
Kvalm når jeg spiser for lite eller for mye, kvalm når jeg sover for lite, kvalm viss magen er litt treg, kvalm viss jeg er sliten... Og av og til er jeg bare kvalm helt uten grunn :-p *synesveldigsyndpåmegselv* :) må vel snart gi seg nå..

Håper det går over snart for dere begge!! God bedring!

sånn er det her og!!! men jeg er bare veldig glad jeg får litt avbrekk inni mellom jeg. gikk virkelig på nervane løs å konstant være kvalm å føle at jeg måtte spy flyttet jeg på en liten kropsdel.

fins to tab man kan ta mot kvalme. den ene fikk jeg helt slørete blikk av. klarte ikke se ansikte til barna eller sambo. tven og mobilen var bare å glemme, masse fine farger vel å merke, men det var det.
den andre følte jeg meg dritings av. føltes ut som hodet bare snurret rundt og rundt. når jeg da skal være aleine med 3 små barn og kjøre de i bhg blir det veldig vanskelig å ta de. spes når den ene var trekant på
Jeg ville ikke ta de, men pga min allmenntilstand så ble jeg mer eller mindre påtvunget av legane. men når jeg fikk de bivirkningane var det bare å glemme. men de hadde no heldigivs hjulpet meg litt på vei.

Uff, kjedelig å være kvalm:/ var slik med eldstemann nesten hele svangerskapet.. God bedring :)

Back
Topp