Kvalm, kvalm og kvalm

Tvillingmum

Betatt av forumet
Er i så dårlig form for tiden. Må spise hele tiden for å prøve å holde kvalmen unna. Er itillegg energiløs og trøøøøøttttt.
Magen er stor som en ballong og har allerede fått kommentarer på jobb om jeg vokser.

På tirsdag skal jeg på tidlig ul, så blir spennende å se hvor mange som befinner seg inne i magen denne gangen. Tror nok bare at det er en, men godt å få det bekreftet.Og godt å kunne svare at det bare er en når ting offentligjøres. Vi forteller det til familien etter ulen hvis alt er bra.

Er da 8+5....

Jeg sitter akkurat nå og brekker meg.. Dumme dumme kvalme!! [:'(]

Lykke til!! [:)]

Jeg er også kvalm, sliten og trøtt om dagen [:'(] Går og små spiser nesten hele tiden, ikke bra!!

godt å høre at vi er flere!
har nok lagt på meg en del, og alt kommer på magen.. ser ut som jeg er langt på vei!
skal på ul 11.juni, da er jeg 11+2, kommer nok til å offentliggjøre det da, blir gal av å gjemme magen snart!!

Velkommen i klubben:)

Uff,jeg sliter virkelig med kvalme jeg også i tilegg kaster jeg opp:(:(
Så her er det desverre ikke mye mat som blir værende!!

Vært hos legen i dag og fått kvalmestillende stikkpiller for å prøve å komme meg i litt bedre form!
Så nå håper jeg på noen bedre dager i vente..

Sånn har jeg det også. Nesten konstant kvalm, og det eneste som hjelper er å spise. Blir vel som en flodhest til slutt[:@]

Back
Topp