KVALM... Jippi...

Rødtoppen Hissig

Forumet er livet
Jada, som det ikke var nok med kynnere, nedpress og halsbrann, urolig mage og alt det der typiske "siste innspurt", så måtte kvalmen komme også.
Minimalt med søvn i natt da ingenting hjalp mot halsbrann og vond rygg, og når jeg innså at jeg bare kunne stå opp, så kom denne kvalmen veltende over meg.

Dagens syt herfra :(

Kvalme og masse halsbrann her også! Ikke morsomt :(

Skriver under. Har fått vondt i alle ledd føler mæ forferdelig :/ håper han kommer nå. Kjempe slitsomt

Ja :( Skikkelig ekkelt. Våknet to ganger i natt og trodde jeg skulle kaste opp.
Ja, var det som gjorde at jeg valgte å stå opp klokka 7 her :p
Æsj så kjipt... Håper det gir seg raskt...
Ja, håper på det. Blir jo så sliten når av alt dette :(
Skriver under. Har fått vondt i alle ledd føler mæ forferdelig :/ håper han kommer nå. Kjempe slitsomt
Ja, håper på det samme. Helst idag. Men det ser dårlig ut. Vil bli ferdig slik at kroppen kan komme til hektene igjen!
Æsj, her også.. Begynner å bli passe lei nå ja..
Uff, kan det ikke bare komme en enorm fødebølge nå slik at vi som er leie bare kan bli ferdig? :p de aller fleste av oss er jo forbi uke 37 nå:p

Ja, var det som gjorde at jeg valgte å stå opp klokka 7 her :p

Ja, håper på det. Blir jo så sliten når av alt dette :(

Ja, håper på det samme. Helst idag. Men det ser dårlig ut. Vil bli ferdig slik at kroppen kan komme til hektene igjen!

Uff, kan det ikke bare komme en enorm fødebølge nå slik at vi som er leie bare kan bli ferdig? :p de aller fleste av oss er jo forbi uke 37 nå:p

Det hadde vært noe ja :D men selv om formen skranter og jeg er så ubeskrivelig lei, har jeg ikke tid til å føde før den 15/16 egentlig :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jada, som det ikke var nok med kynnere, nedpress og halsbrann, urolig mage og alt det der typiske "siste innspurt", så måtte kvalmen komme også.
Minimalt med søvn i natt da ingenting hjalp mot halsbrann og vond rygg, og når jeg innså at jeg bare kunne stå opp, så kom denne kvalmen veltende over meg.

Dagens syt herfra :(
Er ikke bare meg nei!
Tror jeg er sulten, spiser et tygg eller fem og jeg blir sååååå kvalm! Vil bare stikke fingrene i halsen! Supert å få det på toppen av alt ja! God bedring til deg :)

Er ikke bare meg nei!
Tror jeg er sulten, spiser et tygg eller fem og jeg blir sååååå kvalm! Vil bare stikke fingrene i halsen! Supert å få det på toppen av alt ja! God bedring til deg :)
Ja, er kjempesulten, men mat truer bare med å komme opp igjen!
Alt man må plages med!! Det er slike ting dom dette som gjør at jeg lurer på at dette er siste gang jeg går gravid! :p

Så kjipt, håper formen bedrer seg litt i hvert fall. Blir minimalt med søvn her og, må opp å tisse hele tiden, og finner ingen komfortabel stilling å ligge i. Typisk at man står ved siden av senga om natta etter å ha vært på do, og vurderer hvilken side som kjennes minst støl ut før man legger seg ned:p

Blitt forkjøla her, tett og vondt i hode, kiler i halsen og nesa, helt tørre luftveier og er super sliten... Håper det går raskt over slik at jeg har tid til å samle krefter til en fødsel... Og kvalmen er tilbake for fullt.

Back
Topp