Kvalm - jente?

Ninaa93

Andre møte med forumet
Jeg har fått det for meg at de som er veldig kvalme i svangerskapet får stortsett jente?
Skjønner at det ikke stemmer på alle men litt nysgjerrig..

Stemmer det på deg?
Jeg har en følelser at vi får jente nå også for magefølelsen sier det også er jeg i like dårlig form denne gangeno_O

Jeg var veldig kvalm sist og da fikk jeg jente. Men kjenner mange som har hatt hypernemis som har fått gutt :)

Sniker - Det stemmer hos meg, første graviditet var jeg redd noe var galt ;) hadde det så fint tross 100% jobb i bhg og 75% nettstudier (bachelor) ble ikke trøtt før etter 10 uker og fikk litt vondt i ryggen langt ut i svangerskapet. Fikk gutt.
Nr 2 og 3 hadde jeg så mye kvalme og ubehag, lav bp, åreknuter som gjorde vondt osv. Jenter begge to.

Jeg var utrolig kvalm i begge svangerskapene, gikk ned ca 10 kg på 3 mnd og fungerte ikke. Ble to gutter :)

Denne gangen er jeg ikke like dårlig, men fremdeles veldig kvalm. Spent på kjønnet :)

Spydde 24/7 de to første gangene, uke 4-12/14
Begge jenter.

Nå er jeg kvalm og spyr men ikke i den grad.
Men det kan vist ha noe å si att det er en annen barnefar denne gangen i følge jordmor..
eller att det er gutt

Jeg var kvalm fra uke 7 til uke 14 sist.
Fikk jente. ❤
Kvalmen kom i uke 7 nå også og jeg venter tvillinger. ❤❤

Stemmer ikke her. Var ikke no særlig kvalm sist og fikk jente.

Nå er jeg kvalm som bare det, har hypermesis, og er veldig spent på hva det er.

Nr.1 ingenting kvalm, levde som normalt og følte det var en lek å gå gravid.. gutt.

Nr.2 en intens kvalme 24/7 fra uke 4 og fram til fødselen.. gutt.

Nr.3 foreløbig ganske likt som forrige svangerskap. Er 28+4 nå, og tenker at kvalmen nok blir værende her hele veien som sist. Venter nå jente :happy:

Jeg har blitt ganske dårlig og hatt mye kvalme den siste uken, så mamma sa med engang at hun tror det er jente - hun var dårlig alle gangene selv og fikk tre jenter. Bare å vente å se!

Jeg var normalt kvalm og kastet opp litt med førstemann, ble gutt.
Har hyperemesis og er ekstremt kvalm i dette svangerskapet. Blir spennende å se hva det blir!

Var ikke kvalm med første jeg fikk, jente.
Nå den siste uka har jeg begynt å bli kvalm hver kveld:D 8+4

Tror bare noen blir lettere kvalm enn andre uavhengig kjønn. Har 3 gutter og 1 jente. Like kvalm med alle. Nå vet jeg ikke:)

Jeg var kvalm og spydde noen ganger med med mine 2 første - begge gutter.

Nr 3 og denne gangen er jeg ikke kvalm i det hele tatt (eller hadde en ukes tid med ubehag veldig tidlig i svangerskapet), bare trøtt m. Nr 3 ble en jente, og magefølelsen sier jente denne gangen også :happy:

Mye kvalmere med første og fikk gutt så stemte ikke her :)

Back
Topp