Nå er jeg nesten på kanten til å miste det litt
Jeg har hatt kvalme og oppkast siden helt i starten, trodde det skulle gi seg i uke 12, neida. Nå er jeg i uke 22 og har hatt to gode dager uten oppkast. I dag derimot kom det som kastet over meg igjen og jeg er så kvalm at jeg vil nesten krepere.. Har fått afipran av legen, men den virker ikke.
Jeg har vært i jobb hele tiden, og har egentlig ikke så lyst til å sykemelde meg, men hva gjør man?
Andre som har noen gode dager for så å få det kastet over seg igjen værre enn noen gang?
Jeg har hatt kvalme og oppkast siden helt i starten, trodde det skulle gi seg i uke 12, neida. Nå er jeg i uke 22 og har hatt to gode dager uten oppkast. I dag derimot kom det som kastet over meg igjen og jeg er så kvalm at jeg vil nesten krepere.. Har fått afipran av legen, men den virker ikke. Jeg har vært i jobb hele tiden, og har egentlig ikke så lyst til å sykemelde meg, men hva gjør man?
Andre som har noen gode dager for så å få det kastet over seg igjen værre enn noen gang?
Mitt beste tips er ro og hvile. Det er ikke gøy å være sykemeldt, men i mitt tilfelle er det ikke noe annet alternativ når formen er konstant dårlig.