Kvalm - Hva hjelper mot det?

Peony

Elsker forumet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Sist i sommer da jeg var gravid var jeg ikke kvalm et sekund. Men i dag kom det kastende på meg! :hungover:
Så da spør jeg dere:
Hva hjelper mot denne kvalmen??

Noen sier at det hjelper med reisesyketabletter. Det kan også hjelpe å spise oftere (jeg måtte spise hver 1,5 time i en periode sist :sour:).

Så de er ikke farlige? Fikk kjøpt noe i Spania, men legen min var småskeptisk.

Så de er ikke farlige? Fikk kjøpt noe i Spania, men legen min var småskeptisk.
Vanskelig å si. Når de tester ut medisiner har de aldri med en referansegruppe med gravide, for ingen har lyst til å få skylda for at det eventuelt går galt. Så nesten all medisin er på nei-lista. Mye kan antas å være trygt, men ingen tør å si at det er det.
Beklager ikke-svaret. :joyful:

Jeg drikker masse vann og prøver å passe på at jeg ikke blir sulten. Knasker frukt og grønt gjennom dagen

For meg hjalp faktisk sea bands ganske greit. Var sååå dårlig på nyttårsaften i fjor, og da hjalp de ganske greit faktisk! Syns ikke det var revolusjonerende, men godt nok :) litt hjelp er definitivt bedre enn ingen!

For meg hjalp faktisk sea bands ganske greit. Var sååå dårlig på nyttårsaften i fjor, og da hjalp de ganske greit faktisk! Syns ikke det var revolusjonerende, men godt nok :) litt hjelp er definitivt bedre enn ingen!
Ah! De hadde jeg glemt at jeg har! Takk for tips!:smiley-angelic003

Back
Topp